تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 دی 1402 - 13:25
کد خبر : 7426

ویلموتس مدیر ورزشی شالکه شد

ویلموتس مدیر ورزشی شالکه شد
سرمربی پیشین تیم ملی ایران بعد از یک همکاری کوتاه مدت و دریافت جریمه گزاف حالا به عنوان مدیر ورزشی شالکه فعالیت می‌کند.

به گزارش  پایگاه خبری سه امتیاز، باشگاه شالکه به طور رسمی اعلام کرد مارک ویلموتس با امضای قراردادی بلندمدت، به عنوان مدیر ورزشی این تیم آلمانی انتخاب شده است. سرمربی پیشین تیم ملی بلژیک در سال ۲۰۱۹ در مقطع کوتاهی هدایت تیم ملی ایران را هم برعهده داشت. او بین سال‌های ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۰ و ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۳ برای شالکه بازی می‌کرد و در سال ۲۰۰۳ در مقطع کوتاهی (۸ بازی) هم به طور موقت هدایت این تیم آلمانی را برعهده داشت.

ماتیاس تیلمان مدیر اجرایی باشگاه شالکه در خصوص این انتصاب گفت: توانستیم مردی را به شالکه جذب کنیم که تجارت فوتبال را از منظرهای مختلف به خوبی می‌شناسد و می‌داند یک تیم موفق چگونه باید باشد. ویلموتس به عنوان مربی تیم ملی فوتبال بلژیک همانند یک مدیر کار می‌کرد و همه بخش‌های اطراف تیم را به طور پایدار توسعه داد. این دقیقاً همان چیزی است که ما از او در شالکه انتظار داریم. به لطف نزدیکی مارک به مربی و تیم، او همچنین می‌تواند پویایی‌های احتمالی در تیم را در مراحل اولیه حس کند. این تنها راهی است که می‌توانیم تحولات نامطلوب را به موقع شناسایی و در صورت لزوم آنها را اصلاح کنیم.

ویلموتس هم اظهار داشت: بی‌صبرانه منتظر شروع کار جدیدم هستم. شالکه یک باشگاه بسیار ویژه برای من است که با آن به عنوان یک بازیکن موفقیت بزرگی را جشن گرفتم. اکنون می‌خواهم در خط مقدم حرکتی این باشگاه باشم که به شالکه قدرت جدیدی می‌بخشد و آینده‌ای موفق را شکل می‌دهد. تنها در صورتی به این امر دست خواهیم یافت که هر فرد متمرکز و حرفه‌ای به صورت روزانه کار کند. سپس می‌توانیم با ارائه فوتبال جذاب و قدرتمند، الهام‌بخش هواداران خود باشیم و در نهایت موفق شویم.

شالکه در حال حاضر در رده چهاردهم جدول ۱۸ تیمی بوندس‌لیگای «۲» قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.