تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اسفند 1402 - 10:19
کد خبر : 8004

رمزگشایی از صحبت‌های میثاقی درباره شکایت مدیران صنعت نفت

رمزگشایی از صحبت‌های میثاقی درباره شکایت مدیران صنعت نفت
شکایت باشگاه نفت آبادان از مجری برنامه فوتبال برتر ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری سه امتیاز، دیشب مطابق روال هر دوشنبه برنامه فوتبال برتر پخش شد. در بخشی از این برنامه محمد میثاقی  خبر از شکایت مدیران باشگاه صنعت نفت بابت صحبت درباره بازیکنان خارجی فصل گذشته طلایی پوشان آبادانی داد: «فصل گذشته ما گفتیم بعضی بازیکنان جذب شده بی کیفیت هستند از ما شکایت کردند. آن وقت را(وقت شکایت) را برای درست کردن تیم بگذارند.»

پیگیری‌ها نشان می دهد فصل گذشته لیگ برتر در برنامه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ مجری برنامه فوتبال برتر درباره رقم قرارداد بازیکنان خارجی صنعت نفت مطالبی را در برنامه زنده عنوان می‌کند.

این صحبت‌ها باعث شد که مدیران وقت باشگاه نفتی درخواست وقت پاسخگویی در برنامه مذکور داشته باشند؛ اما ظاهراً چنین وقتی به آنها ارائه نمی‌شود.

بعد از این اتفاق در ساعات اولیه روز ۱۶ اسفند سال ۱۴۰۱ صنعت نفت بیانیه‌ای منتشر  و درباره مجموع رقم قرارداد بازیکنان خارجی که به ۲۹۷ هزار دلار می رسید صحبت کرد. در بخشی از این بیانیه آمده: « شاید اگر  صنعت نفت برای جذب اروف موخیدینوف ۲۵ ساله به جای مبلغی کمتر از ۵۰ هزار دلار، ۵۰۰ هزار دلار هزینه کرده بود اینگونه مورد شماتت و کم لطفی مجری محترم برنامه فوتبال برتر قرار نمی‌گرفت.»

در پایان بیانیه هم اشاره به پیگیری ماجرا از مراجع ذیصلاح شد.

پیگیری‌ها حاکی از آن است که این موضوع در مراجع قضایی از سوی مدیران وقت باشگاه صنعت نفت پیگیری و ظاهرا در مرحله دادسرا برای مجری مذکور کیفرخواست صادر و پرنده به دادگاه ارسال  در روند رسیدگی اوضاع برای مجری برنامه فوتبال برتر خوب پیش نرفته و تلاش‌ها برای سازش میان طرفین ادامه داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.