تاریخ انتشار : شنبه 23 دی 1402 - 13:15
کد خبر : 7772

بنتو: الان زمان درستی برای صحبت درباره بازی ایران نیست

بنتو: الان زمان درستی برای صحبت درباره بازی ایران نیست
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید ان زمان درستی نیست که درباره دیدار با ایران صحبت کنیم.

به گزارش پایگاه خبری سه امتیاز، پائولو بنتو در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتبال امارات مقابل هنگ‌کنگ که در چارچوب هفته اول مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ برگزار می‌شود، گفت: آماده‌سازی خوبی داشتیم و دیدار با هنگ‌کنگ برای ما اهمیت بالایی دارد. انتظار بازی سختی داریم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را به دست بیاوریم.

وی با اشاره به اهمیت میدان دادن به بازیکنان جوان امارات عنوان کرد: استفاده از بازیکنان جوان اتفاقی مهم است هر چند جام ملت‌های آسیا تورنمنت بزرگ و سختی محسوب می‌شود و شاید بهترین لحظه برای جوانگرایی پیش روی ما نباشد. بازیکنان توانایی داریم که برای کمک به تیم اشتیاق دارند. کیفیت و نگرش بازیکنان برای ما از هر چیزی مهم‌تر است.

سرمربی امارات در مورد دیدار روز ۳ بهمن مقابل ایران که سومین بازی شاگردانش در دور گروهی جام ملت‌های آسیا به شمار می‌رود، گفت: از تیم ایران مقداری شناخت دارم. در چهار سال گذشته سه بار مقابل ایران بازی کردیم (به‌عنوان سرمربی کره جنوبی) که یکی از آنها دیدار دوستانه بود و دو مسابقه دیگر، در چارچوب مرحله انتخابی جام جهانی برگزار شد.

بنتو با تمجید از شاگردان امیر قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: می‌دانیم که ایران تیمی بسیار قدرتمند است و بازیکنان بسیار خوب و باکیفیتی در اختیار دارد. آنها از فیزیک و شخصیتی قوی بهره می‌برند. به ایران احترام می‌گذاریم، اما دیدار با این تیم بازی سوم ما در مرحله گروهی به شمار می‌رود و ما بازی به بازی پیش می‌رویم. الان زمان درستی نیست که درباره دیدار با ایران صحبت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.