تاریخ انتشار : شنبه 9 دی 1402 - 9:43
کد خبر : 7044

الهلال به دنبال جذب جایگزین نیمار

الهلال به دنبال جذب جایگزین نیمار
سرمربی الهلال تاکید کرد که تیمش در فصل نقل و انتقالات زمستانی جایگزین نیمار را جذب خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری سه امتیاز به نقل از سعودی‌اسپورت، نیمار خرید بزرگ الهلال در فصل نقل و انتقالات تابستانی بود. این بازیکن برزیلی به خاطر آسیب‌دیدگی شدید فصل را از دست داد و از آغاز فصل بعد می‌تواند به ترکیب الهلال برگردد.

گمانه‌زنی‌ها درباره جایگزین نیمار در الهلال در هفته‌های اخیر بسیار زیاد بوده است و رسانه‌ها از جونیا ایتو ستاره ژاپنی رنس به عنوان گزینه نهایی یاد کرده‌اند.

ژسوس، سرمربی الهلال، پس از پیروزی برابر الفیحاء تاکید کرد که تیمش جایگزین نیمار را جذب خواهد کرد با این حال از بازیکنی خاص نام نبرد. به این ترتیب باید منتظر پیوستن یک ستاره بزرگ به الهلال در زمستان بود.

الهلال با هدایت ژسوس عملکردی خیره‌کننده در فصل جاری داشته است؛ به طوری که چهاردهمین پیروزی پیاپی‌اش را در لیگ حرفه‌ای عربستان به دست آورد. این تیم که حریف سپاهان در دور یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست، در ۱۹ بازی‌اش در فصل جاری لیگ عربستان ۱۷ پیروزی و دو تساوی را به دست آورده تا با اقتدار در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد.

این تیم فصل قبل، نایب‌قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شد و در فصل جاری هم شانس اصلی قهرمانی در این رقابت‌ها به شمار می‌آید.

به گزارش سه امیتاز، زعیم‌های عربستانی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف سپاهان می‌روند. طبق برنامه ریزی کنفدراسیون فوتبال آسیا (۲۳ و ۲۴ بهمن) به میزبانی سپاهان و بازی‌های برگشت در تاریخ‌های ۳۰ بهمن و اول اسفند در خانه الهلال برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.