تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1402 - 19:03
کد خبر : 7317

آلکاراس: هواداران باور دارند که از پسِ مشکلات برمی‌آییم و به جدول برمی‌گردیم

آلکاراس: هواداران باور دارند که از پسِ مشکلات برمی‌آییم و به جدول برمی‌گردیم
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران تأکید کرد تیمش بازی سختی برابر فولاد خوزستان در هفته پانزدهم لیگ برتر خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری سه امتیاز، لوکاس آلکاراس در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل فولاد خوزستان در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: فردا بازی بیرون از خانه دشواری خواهیم داشت. سعی کرده‌ایم در هر جلسه تمرینی به شرایط آمادگی مدنظر برسیم. در دیدار فردا شرایط‌مان به نسبت بازی قبلی‌ بهتر خواهد بود. با توجه به اینکه شش بازیکن مصدوم به‌صورت قطعی داریم نفر هفتم نیز پس از بررسی پزشکان وضعیتش مشخص خواهد شد. با این حال سعی می‌کنیم بهترین شرایط را رقم بزنیم. من شش جلسه تمرینی با این تیم کار کرده‌ام و مصدومان زیادی داریم، اما چاره‌ای نداریم و تلاش خواهیم کرد بازیکنان را به آمادگی مدنظر برسانیم. کارمان با توجه به شرایطی که توضیح دادم، دشوار خواهد بود.

وی در مورد اینکه آیا اطلاعی از وضعیت نساجی داشته است یا نه، تصریح کرد: تمرکزم روی بازی فرداست تا بتوانیم نیم‌فصل اول را با شرایط خوب به پایان برسانیم. پیش از آمدن به نساجی اطلاعاتی داشتم و امیدوارم با سختکوشی بتوانم به این تیم کمک کنم، اما مصدومان زیادی داریم. از طرفی، می‌توانیم از نبود مصدومان بهره دیگری ببریم و بازیکنان جوان را استفاده کنیم. بازگشت بازیکنان باتجربه می‌تواند به تیم و نفرات جوان‌تر کمک کند. درباره نقل‌وانتقالات هم باید بگویم موضوع را دقیق بررسی می‌کنیم و اگر نیاز باشد تیم را تقویت خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران خاطر نشان کرد: از شنیدن اینکه هواداران نساجی انتظاراتی از من دارند، خوشحالم و تلاش می‌کنیم انتظارات‌شان را برآورده کنیم. سعی می‌کنیم اولین پیروزی را در زمان حضورم در نساجی به دست بیاوریم و آن را به هواداران تقدیم کنیم. تغییرات برنامه میان مدت است ولی هواداران باور دارند که از پسِ مشکلات برمی‌آییم و نساجی به جدول بازمی‌گردد. سعی می‌کنیم فوتبال خوبی را به هواداران هدیه دهیم. البته این پروسه زمان‌بر است، ولی از هواداران خواهش می‌کنم به وضعیت مصدومان فکر نکنند، ما هم به این شرایط فکر نمی‌کنیم و دنبال تغییر وضعیت تیم هستیم. ما با هم می‌توانیم این کار را انجام دهیم. هواداران کاملاً متوجه هستند که سعی داریم شرایط را بهتر کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.