تاریخ انتشار : دوشنبه 15 شهریور 1400 - 0:32
کد خبر : 996

تعلیق عجیب بازی برزیل و آرژانتین + ویدیو

تعلیق عجیب بازی برزیل و آرژانتین + ویدیو
بازی برزیل و آرژانتین در مقدماتی جام جهانی به طرز عیجبی تعلیق شد.

به گزارش ۳ امتیاز؛ در حالی که دقایقی از دیدار برزیل و آرژانتین در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ سپری شده بود بازیکنان آرژانتین در اقدامی غیرمنتظره پس از اعلام یک خطا و بحث در کنار زمین بازی را ترک کردند!

دقایقی بعد نیز داوران زمین بازی را ترک کردند و تنها بازیکنان برزیل در زمین مانده اند و مشخص نیست که بازی ادامه پیدا خواهد کرد یا نه؟

گفته می‌شود به دلیل ورود غیرقانونی ۴ بازیکنان آرژانتین به برزیل برای این بازی، پلیس فدرال وارد زمین شد و اجازه بازی را نداد!

۴ بازیکنی که از انگلیس همراه آرژانتین به کشور برزیل سفر کرده‌اند، قرنطینه ۱۴ روزه را سپری نکرده‌اند و به پلیس دروغ گفته‌اند.

تعلیق بازی برزیل و آرژانتین در مقدماتی جام جهانی

امیلیانو مارتینز، کریستین رومرو، لوسلسو و بوئندیا قوانین کشور برزیل را نقض کرده‌اند زیرا کشور انگلیس در فهرست قرمز برزیل قرار دارد.

برخی اخبار حاکی از آن است که وزارت بهداشت برزیل مدعی شد مدیران تیم ملی آرژانتین اعلامیه سلامتی بازیکنانی که از انگلیس به برزیل سفر کرده بودند را جعل کرده و مدرکی تقلبی اراده داده است. طبق قوانین اگر چنین موضوعی ثابت شود آلبی سلسته قادر به شرکت در ادامه رقابت های مقدماتی نخواهد بود و بدین ترتیب شانسی برای شرکت در جام جهانی ندارد.

درگیری در بازی برزیل و آرژانتین

البته هنوز مشخص نیست این اتهام به تیم ملی آرژانتین وارد است یا نه. پس از لغو رسمی بازی، بازیکنان برزیل در اقدامی عجیب مشغول بازی نمایشی و فوتبال درون تیمی درون زمین شدند!

بازی درون تیمی برزیل بعد از تعلیق بازی آرژانتین

 

گوشه‌ای از حاشیه این بازی و توقف آن را مشاهده می‌کنید:

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.