تاریخ انتشار : دوشنبه 18 دی 1402 - 1:34
کد خبر : 7526

تساوی خانگی مورینیو و شاگردانش مقابل آتالانتا

تساوی خانگی مورینیو و شاگردانش  مقابل آتالانتا
تیم فوتبال رم آخرین بازی خود در نیم‌فصل نخست سری A را با یک تساوی خانگی برابر آتالانتا پشت سر گذاشت.

در آخرین بازی از هفته نوزدهم، آخرین بازی از نیم‌فصل نخست سری A در فصل ۲۴-۲۰۲۳، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران تیم‌ فوتبال رم در ورزشگاه المپیکو پذیرای آتالانتا بود که در نهایت این بازی با تساوی یک – یک به پایان رسید.

یاران سردار آزمون در غیاب هم‌تیمی ایرانی خود، در حالی به یک امتیاز این بازی بسنده کردند که دروازه‌شان در دقیقه ۸ توسط تئون کوپمینرس باز شد. در ادامه هم پائولو دیبالا در دقیقه ۳۹ از روی نقطه پنالتی گل تساوی را برای جالوروسی به ثمر رساند.

این پنجمین تساوی و یازدهمین بازی بدون برد شاگردان ژوزه مورینیو در فصل جاری بود که این تیم را ۲۹ امتیازی کرد هرچند دو امتیاز از دست رفته در این بازی سبب شد که آنها نسبت به هفته گذشته در جدول یک پله سقوط کنند و پایین‌تر از رقیب همشهری خود لاتزیو، در رده هشتم قرار بگیرند. همچنین برای نخستین بار از سال ۲۰۱۶ رم در اولین بازی خود در سری A  طی یک سال تقویمی به تساوی رضایت داد. مورد قبلی تساوی ۳-۳ برابر کیه‌وو بود.

به این ترتیب فاصله جالوروسی با رده‌ چهارم جدول برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان نسبت به هفته گذشته نیز افزایش یافت و به چهار امتیاز رسید. این در حالی است که تیم‌های اینتر با ۴۸، یوونتوس با ۴۶ و میلان با ۳۹ امتیاز رده‌های اول تا سوم را در اختیار دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.