تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 مهر 1402 - 18:34
کد خبر : 6671

پورموسوی: لیگ فرسایشی مصیبتی جدید است

پورموسوی: لیگ فرسایشی مصیبتی جدید است
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان طولانی شدن لیگ برتر را مصیبتی جدید خواند.

به گزارش پایگاه خبری سه امتیاز، سید اکبر پورموسوی عصر امروز (چهارشنبه) در نشست خبری پیش از بازی استقلال خوزستان مقابل پیکان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: با وجود اینکه استقلال خوزستان نتایج خوبی به دست نیاورده است، از همه کسانی که به‌عنوان پیشکسوت، مربی و بازیکن فوتبال از ما و تیم‌مان حمایت کردند، قدردانی می‌کنم. واقعاً همین انتظار را داشتم. با توجه به مشکلاتی که ابتدای فصل بود پیش‌بینی این روزها را داشتیم که به مشکل خواهیم خورد. باشگاه استقلال خوزستان واقعاً بیشتر از این نمی‌توانست هزینه کند و باید صبوری می‌کردیم.

وی در ادامه افزود: ما باید‌ تیمی جمع کنیم متشکل از بازیکنان بومی و بچه‌هایی که در آکادمی ما کار می‌کنند. امیدواریم هر چه سریع‌تر این بازیکنان با شرایط لیگ برتر هماهنگ شوند. متأسفانه هنوز یکسری از بچه‌های ما در فضای لیگ یک هستند و نتوانستند عملکرد فصل گذشته‌شان را در لیگ برتر نشان بدهند. قطعاً هنوز به این بچه‌ها امیدوار هستیم و نیاز به حمایت و صبوری داریم تا بچه‌ها هرچه سریع‌تر با لیگ برتر کنار بیایند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره تعدد مصدومیت‌های تیمش تصریح کرد: از بازی اول تا بازی آخری که مقابل ذوب‌آهن داشتیم، دارای بازیکن مصدوم بودیم. اعضای کادر پزشکی با وجود زحماتی که متحمل شدند، مشکل مصدومیت متوالی گریبانگیر ما شده است. در هر بازی سه تا چهار بازیکن‌مان را در اختیار نداریم و امیدواریم بعد از آبان ماه از همه موجودی بازیکنان خود استفاده کنیم.

پورموسوی راجع به اخراج رضا دهقانی از استقلال خوزستان هم به خبرنگاران گفت: بعد بازی مقابل استقلال نامه‌ای خطاب به مدیرعامل باشگاه دادم و گفتم که از عملکرد فنی ایشان راضی نیستم. منتظر هستیم ببینیم کمیته انضباطی باشگاه چه تصمیمی می‌گیرد، چرا که کمیته انضباطی صبحت‌هایی با این بازیکن داشته است. البته این بازیکن از نظر فنی مورد تأیید ما نیست.

وی با اشاره تعدد وقفه‌های لیگ برتر، تصریح کرد: لیگ ما فرسایشی شده و اگر در مرداد ماه سال ۱۴۰۳ تمام شود، مصیبتی جدید است، چرا که تیم ما توان و پشتوانه‌ای به این شکل ندارد که بخواهد ۱۲ یا ۱۳ ماه بازی کند. ما این توان و ظرفیت را نداریم. واقعاً اگر قرار است لیگ تعطیل شود، همه بازی‌ها تعطیل شوند، نه اینطور که بعضی تیم‌ها هنوز درگیر بازی هفته چهارم هستند، اینطوری خیلی‌ها به مشکل می‌خورند. البته امروز مطلبی خواندم که ۲۶ مهر تا آبان ماه چند بازی برگزار می‌کنند و اگر کمی فشرده بازی‌ها دنبال شود فکر می‌کنم مشکل‌مان کمی حل خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.