تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 دی 1402 - 18:34
کد خبر : 7444

نیازمند: بورکینافاسو می‌تواند رقیب خوبی باشد

نیازمند: بورکینافاسو می‌تواند رقیب خوبی باشد
دروازه‌بان تیم ملی می‌گوید به این دلیل که بازیکنان بورکینافاسو در لیگ‌های معتبر اروپا بازی می‌کنند، می‌تواند رقیب خوبی برای تیم ملی باشد.

به گزارش پایگاه خبری سه امتیاز، پیام نیازمند در حاشیه برگزاری تمرین تیم ملی فوتبال ایران در جزیره کیش، گفت: اول از همه بابت اتفاق دردناکی که در کرمان اتفاق افتاد را به همه هموطنان و مردم کرمان تسلیت می‌گویم و آرزوی صبر برای خانواده این عزیزان دارم. شرایط تیم خیلی خوب و تکمیل شده است. یکی، دو بازیکن منتظر هستند و ان‌شاءالله آسیب‌دیدگی‌شان برطرف شود. بعد از این بازی دوستانه‌ای که داریم با آمادگی صد در صد وارد مسابقات می‌شویم.

وی درباره بازی تدارکاتی با بورکینافاسو و اندونزی پیش از شروع جام ملت‌ها عنوان کرد: فکر می‌کنم می‌توانند حریفان خوبی باشند به ویژه بورکینافاسو که بازیکنان خوب و آماده‌ای در سطح لیگ‌های معتبر اروپا دارد. فکر می‌کنم می‌تواند محک خیلی خوبی برای ما باشد. سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

دروازه‌بان تیم ملی راجع اینکه آیا همدلی می‌تواند عامل قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا باشد، تصریح کرد: همدلی قطعاً خیلی می‌تواند تاثیرگذار باشد ولی خیلی فاکتورها و عوامل است که باید وجود داشته باشد؛ از حمایت و پشتیبانی مردم تا زحمات کادر فنی و بازیکنان. همه سعی و تلاش‌مان را انجام می‌دهیم و حداکثر توان‌مان را می‌گذاریم که بهترین عملکرد را داشته باشیم و در بازی‌های جام ملت‌های آسیا بهترین نتایج را بگیریم.

نیازمند در مورد تمرین سه دروازه‌بان تیم ملی کنار یکدیگر‌، گفت: واقعاً این مسائل و بحث رنگی در تیم ملی مطرح نیست. همه ما سعی می‌کنیم که آمادگی کامل را داشته باشیم. هر کسی در ترکیب تیم ملی باشد و در هر پستی؛ ان‌شاءالله بهترین عملکرد را داشته باشد و بتواند به تیم ملی کمک کند.

دروازه‌بان تیم ملی راجع‌به میزبانی کیش از اردوی تیم ملی گفت: کیفیت خیلی خوبی دارد. از روز اولی که آمدیم مردم هم اینجا خیلی لطف و محبت دارند. زمین ورزشگاه خیلی خوب است. مردم کیش هم مردم خونگرم و میهمان‌نوازی هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.