تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مرداد 1402 - 23:07
کد خبر : 6168

نکیسا: هیچ وقت آگاهی مطلق ندارم

نکیسا: هیچ وقت آگاهی مطلق ندارم
مدیر عامل باشگاه ذوب‌ آهن اعلام کرد: نگاه ویژه‌ای به آکادمی باشگاه داریم و قرارداد ربیعی را به ۲ سال افزایش دادبم تا توسعه فوتبال پایه با حضور وی انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری ۳ امتیاز، نیما نکیسا در آیین تجلیل از خبرنگاران به مناسبت هفدهم مرداد و روز خبرنگار، با اعلام افزایش قرارداد سرمربی فوتبال و رونمایی از سرمربیان تیم‌های بسکتبال آقایان و والیبال بانوان، اظهار کرد: هواداران نگران وضعیت بسکتبال بودند و خیال می‌کردند نگاه‌مان معطوف به فوتبال باشد، اما من در همه رشته‌ها مسئولیت دارم و همیشه حافظ تمام رشته‌ها هستم و این موضوع را در کمیته آموزش ثابت کردم. در رشته بسکتبال مهران حاتمی با قرارداد بسته‌ایم که از مربیان باتجربه و صاحب‌نام این رشته است.

حافظ منافع بانوان هستم

وی با بیان اینکه دوست دارم مقام‌ها و عناوین بانوان در باشگاه از آقایان بیشتر و درخشش‌شان بیشتر باشد، افزود: میترا شعبانیان به‌ عنوان سرمربی جدید تیم والیبال بانوان باشگاه قرارداد بست که رزومه بسیار خوبی دارد و اخلاق‌محور است. با فریبا صادقی هم صحبت کرده بودیم، اما وی بنا بر مشکلات شخصی اعلام کرد نمی‌تواند در کنارمان باشد.

نکیسا با اعلام ۲ ساله شدن قرارداد ربیعی، تاکید کرد: چشم‌انداز بسیار خوبی داریم و قصد داریم نگاه ویژه‌ای به آکادمی باشگاه به‌ وجود بیاید تا توسعه فوتبال پایه با حضور وی رقم بخورد. ربیعی از نظر اخلاقی و رفتاری یکی از مربیان برجسته فوتبال ایران است و برای موفقیت تیم تلاش زیادی می‌کند. دستیاران و کادر فنی ربیعی نیز از جمله مربیان برجسته بوده و برای موفقیت باشگاه شبانه‌روز در حال تلاش هستند که برای تک تک آنها آروزی موفقیت دارم.

ترسی از کار کردن با انسان‌های نامی ندارم

مدیرعامل ذوب‌آهن خاطر نشان کرد: در مسیر مدیریتی به راهنمایی افراد باتجربه نیاز دارم و از کار کردن با آنها استقبال می‌کند. هیچ وقت خودم را در شرایطی ندیدم که نسبت به همه مسائل آگاهی مطلق داشته باشم با این حال در طول سی سال گذشته که در فوتبال حضور داشته‌ام، چه در دوران مربیگری و چه در دوران مدیریتی که بسیاری از آن بی‌خبر هستتد،تجاربی را به دست آورده‌ام.

نکیسا ادامه داد: بازاریابی، شفافیت مالی، مدیریت استراتژیک، جذب اسپانسر، طراحی یک سایت مدرن از جمله برنامه‌های مهم باشگاه ذوب‌آهن در طول سال آینده است.

نوسازی و بازسازی ورزشگاه‌ها و اماکن در تملک باشگاه یا کارخانه از دیگر برنامه‌های آینده باشگاه دانست و گفت: توسعه عمرانی، بازرگانی و اماکن کارخانه در دستور کار قرار گرفته است و در همین راستا ورزشگاه ملت، خوابگاه شمس آبادی و مجموعه ذوب‌آهن را نوسازی و زیباسازی خواهد شد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.