تاریخ انتشار : یکشنبه 10 دی 1402 - 17:36
کد خبر : 7188

حسینی: از اشتباهات داوری ناراحتم؛ گل دوم ما سالم بود

حسینی: از اشتباهات داوری ناراحتم؛ گل دوم ما سالم بود
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک از اشتباهات رخ داده داوری برای تیمش ابراز ناراحتی و گلایه کرد.

به گزارش پایگاه خبری سه امتیاز، مجتبی حسینی بعد از تساوی یک – یک آلومینیوم مقابل ملوان عنوان کرد: بازی خیلی خوبی بود و هر دو تیم به دنبال فوتبال بودند. تارتار تیم خوبی جمع و جور کرده است. ملوان می‌خواست فوتبال خوبی ارائه بدهد و به دنبال فوتبال بازی کردن بود. در طرف مقابل تیم ما نیز مثل همیشه سعی داشت فوتبال خوبی ارائه کند.

وی افزود: در خلق موقعیت عملکرد بهتری داشتیم، هم در نیمه اول که می‌توانستیم گل بزنیم، هم در نیمه دوم با شوت‌های از راه دور موقعیت بدست آوردیم. ضمن اینکه یکبار هم تیر دروازه حریف را به لرزه درآوردیم. هر دو تیم انرژی خوبی گذاشتند و به دنبال آن بودند که با فوتبال بازی کردن به نتیجه برسند.

حسینی تصریح کرد: با یکسری از تصمیم‌گیری‌ها، آن هیجان و لذت را از فوتبال می‌گیریم. یک تیم در وقت اضافه یک گل سالم به ثمر می‌رساند، آن هم در شرایطی که بازی یک – یک است؛ این شرایط مقابل تیمی شکل می‌گیرد که واقعاً تیم خوبی بوده است، ببینید چه شور و حالی به تماشاگران تیمی که گلزنی کرده، دست می‌دهد، ولی ما این حق را از یک تیم می‌گیریم. ما هم صحنه خطای منجر به گل را دیدیم که خطا کاملاً درست بود، هم گلی را که صحیح بود و هیچ اتفاقی نیفتاد.

سرمربی آلومینیوم یادآور شد: در واقع با یک اشتباه، هم حق تیم ما گرفته می‌شود و هم جذابیت فوتبال را می‌گیرید. انگار راضی هستیم که دو تیم با تساوی یک – یک از زمین بیرون بروند و بازی را تمام کنند. امیدوارم این اتفاقات، دیگر برای ما رخ ندهد، چون واقعاً تیم ما خیلی از این مسئله ضربه خورده است. همیشه سعی کرده‌ایم به این جامعه داوری احترام بگذاریم. این بازی می‌توانست با برد تیم ما تمام شود. اینکه چرا این اتفاقات رخ می‌دهد، نمی‌دانم.

حسینی در پاسخ به این سوال که «خداداد افشاریان قصد دارد در نیم فصل چه شرایطی را برای داوران رقم بزند که کمی پیشرفت کنند؟» گفت: من نمی‌توانم درباره مدیریت کسی صحبت کنم، اما چیزی که هست، در مورد تیم خودمان می‌توانم حرف بزنم که به اذعان شخص رئیس کمیته داوران، اتفاقات خوبی برایش رخ نداد. او به این نکته اذعان کرد که برای آلومینیوم در نیم فصل نخست اتفاقات خوبی نیفتاد. واقعاً خیلی ناراحتم؛ چون می‌توانستیم خیلی بهتر این نیم فصل را تمام کنیم و امتیازات بیشتری بدست بیاوریم. امیدوارم این اتفاقات رخ ندهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.