تاریخ انتشار : یکشنبه 10 دی 1402 - 18:15
کد خبر : 7191

انوشیروانی: به وزیر ورزش از کم‌لطفی برخی مسئولان گلایه می‌کنم

انوشیروانی: به وزیر ورزش از کم‌لطفی برخی مسئولان گلایه می‌کنم
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: ما برای برخی مسئولان به منظور حضور در فینال لیگ دعوت‌نامه فرستادیم، قول گرفتیم و تلفن زدیم اما باز هم می‌بینیم دوستان کم لطف هستند و من این گلایه را به وزیر ورزش هم می‌کنم.

سجاد انوشیروانی در پایان رقابت‌های لیگ برتر وزنه‌برداری اظهار داشت: امروز گلایه ما از دوستان و از متولیان ورزش کشور است. فکر نمی‌کنم امروز در بین ۵۱،۵۲ فدراسیون، شما فدراسیونی را ببینید که تمام اسطوره‌هایش در کنار هم باشند و برای وزنه‌برداری تلاش کنند. به جرات می‌توانم بگویم که این فدراسیون در نوع خودش بی‌نظیر است. من آدمی هستم که بی‌رودربایستی حرف می‌زنم. انتظارم این بود از دوستانی که دعوت‌نامه رسمی فدراسیون را داشتند، به فینال لیگ می‌آمدند. انتظارم این بود که وقتی فینال یکی از رشته‌های المپیکی کشور است، مسئولان باشند. ما دعوت‌نامه فرستادیم، قول گرفتیم و تلفن زدیم اما باز هم می‌بینیم دوستان کم لطف هستند. من این گلایه را به وزیر هم می‌کنم. وزنه‌برداری باید دیده شود. وزنه‌برداری کارهایی برای این کشور کرده که خیلی از فدراسیون‌ها نتوانسته‌اند، انجام بدهند، آن هم با تمام هزینه هایی که انجام می‌شود.

وی افزود: من از شما عذرخواهی می‌کنم. خود ما هدف‌مان این است که کمیت و کیفیت را بالا ببرم. امروز فدراسیون ما بی‌حاشیه است، اما در کنار این بی‌حاشیه بودن و بی‌بودجه بودن با اقتدار کارش را می‌کند؛ تمام برنامه‌هایش در طول سال به موقع انجام شده و تمام رویدادها انجام شده است.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری ادامه داد: امروز در مسیر المپیک که اصلی‌ترین دغدغه ورزش کشور ماست، وزنه برداری تا ۲ ماه آینده تکلیف المپیکش مشخص است و با انتظاری که از ما است، پیش خواهیم رفت. بلایی سر وزنه‌برداری آورده‌اند که هر کشور ۳ سهمیه دارد و ما امروز ۵۰ درصد آن را در دسترس داریم و تلاش کرده‌ایم به نحو احسن مدیریت کنیم. ما تنها فدراسیونی هستیم که دغدغه کمی برای کسب سهمیه داریم و هیچ استرسی برای کشور ندارد. با قدرت و داشته‌‌های‌مان سعی می‌کنیم به سمت المپیک قدم‌های محکمی برداریم و مطمئن هستم با این بضاعت کم در المپیک رو سفید شویم، البته نباید انتظار زیادی از ما داشته باشند. مردم خودشان همه چیز را می‌دانند. با این شرایطی که در اقتصاد مملکت حاکم است، چرخاندن چرخ وزنه‌برداری کار بزرگی است. این زحمات همه شماست و همه کسانی که برای وزنه‌برداری کار می‌کنند.

انوشیروانی گفت: برای این مسابقه ما شرمنده جامعه وزنه‌برداری شدیم. بابت برگزاری این مسابقه در این سالن عذرخواهی می‌کنیم اما مجموعه ما در حال بازسازی می است. جسارت کردیم و در حال بازسازی این مجموعه هستیم. هر مدیری می‌آید و می‌بیند، می‌گوید چه ریسکی کرده‌اید. می‌خواهیم کاری کنیم که خیال وزنه‌برداری راحت باشد. ما مجوز کمپ شماره ۲ برای بانوان را هم گرفته‌ایم و از سال بعد بحث کلنگ‌زنی را شروع خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: با تمام اعتقادی که به ظرفیت رشته‌مان دارم، این موضوع را می‌گویم که لیگ ما دچار چالش شده است، اما تیم‌ها امسال قدم‌های خوبی برداشته‌اند. برنامه‌های زیادی داریم. باید از بهداد سلیمی تشکر کنم که زحمات زیادی می‌کشد و عین یک کوه به او تکیه کرده‌ایم. او شبانه روز کمک می‌کند. برای سال بعد با بهداد و سایر دوستان برنامه‌ریزی کرده‌ایم که لیگ ما ۲ گروه شود و از رقابت‌های متمرکز جدا شویم. در واقع می‌خواهیم سال بعد لیگ‌مان پویاتر باشد. تیم‌ها زحمات زیادی می‌کشند؛ تیم‌های نظامی، تیم‌های نفتی، ذوب‌آهن و تیم‌های دیگر و این جای قدردانی دارد. ما برای اینکه وزنه‌برداری با صلابت باشد، باید تعداد تیم‌ها را بالا ببریم و با توجه به نگاه مثبت برای قراردادهای وزنه‌برداران باید مبالغ قراردادها و حمایت‌ها بالا برود. برای رایزنی در این باره برنامه‌ریزی می‌کنیم. در روزهای آینده نامه مشورتی را ارسال خواهیم کرد تا نقاط ضعف و قوت خودمان را بدانیم و اتفاق‌های خوبی را رقم بزنیم.

انوشیروانی تصریح کرد: باید از حامیان فدراسیون وزنه برداری تشکر کنم؛ از ارگان‌هایی که وقتی درد دل کردیم، محبت کردند و ما را حمایت می‌کنند. همراه‌اول، ستاد ملی مبارزه با مواد مخدر، از سیفی مدیرعامل بانک صادرات، شهردار تهران و اوجاقی که حمایت ویژه‌ای دارد.تلاش می‌کنیم تا بر تعداد این حامیان بیافزاییم و رفته رفته بهتر شویم.

وی در پایان گفت: در انتهای حرف‌هایم از همه کسانی که در برگزاری این مسابقات همکاری کردند، تشکر می‌کنم؛ از داوران و مربیان، از صفحه‌گذاران، کارمندان فدراسیون و …که باعث می‌شوند ما روسفید شویم. همچنین از همه تیم‌ها و زحمتکشان و کادرهای فنی و تمام مسئولانی که در راستای حمایت از ورزش پر افتخار ما تلاش می‌کنند، صمیمانه تشکر می‌کنم. از خداوند منان می‌خواهم برای روزهای آینده و ایام آتی اتفاق‌هایی رقم بخورد تا ما در مقابل محبتی که از شما داریم، روسفید باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.