تاریخ انتشار : یکشنبه 10 دی 1402 - 17:30
کد خبر : 7185

تارتار: ملوان باید تقویت شود

تارتار: ملوان باید تقویت شود
سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی با بیان اینکه در بازی با آلومینیوم به حریف سرسختی برخورد کردیم گفت که تیمش برای نیم فصل دوم نیاز به تقویت دارد.

به گزارش پایگاه خبری سه امتیاز، مهدی تارتار بعد از تساوی یک – یک ملوان برابر آلومینیوم گفت: باید از هواداران تشکر کنم؛ این هواداران نمی‌گذارند ما تنها بمانیم و آنها ولی نعمت ما هستند. ما و بازیکنان دستمزد می‌گیریم و کار می‌کنیم ولی هوادار در سرما و گرما بدون چشمداشتی تیمش را تشویق می‌کند. ای کاش می‌توانستیم برنده باشیم ولی به حریف سرسختی برخورد کردیم. به حسینی و همکارانش تبریک می‌گویم. تیم خوبی را جمع کرده و تیم منسجمی بودند. هر دو تیم انصافاً خوب بازی کردند. بازی نزدیک و نتیجه عادلانه بود.

وی ادامه داد: به بچه های خودمان خسته نباشید می‌گویم و از آنها ممنونم که با تمام وجود بازی می‌کنند. باید به تعطیلات نیم‌فصل برویم و تیم‌مان را تقویت کنیم. امیدوارم این روند را حفظ کنیم. دو سه صحنه وجود دارد که باید کارشناسی شود؛ به ناظمی و تیم داوری خسته نباشیم می‌گویم ولی روی صحنه‌ای که در اواخر بازی گل شد دو بحث دارم. اول اینکه صحنه‌ای که خطا گرفته شد اصلاً خطا نبود. گل را باید کارشناسی کنند و نمی‌دانم خطایی شد یا نه.

تارتار عنوان کرد: بحث دوم این است که وقتی توپ ارسال شد داور سوت زد و بازیکن ما بازی را رها کرد که مهاجم حریف ضربه زد. وقتی اینها را کنار هم می‌گذاریم به نظرم باید داوری کارشناسی شود تا ببینیم تیمی متضرر شده است یا نه. در مجموع کوپال ناظمی قضاوت خوبی داشت.

سرمربی ملوان درباره اینکه آیا تیمش نیاز به تقویت دارد؟ گفت: صددرصد؛ ما در بعضی از پست‌ها از لحاظ کمیت دچار مشکل هستیم و بازیکن تعویضی نداریم. باید تیم را تقویت کنیم و انتظارات از ما بالا رفته است. این برای بازیکنان ما سنگین است. شما باید ببینید به تیم چه دادید و چه می‌خواهید. از نظر بودجه تیم یازدهم یا دوازدهم جدول و از لحاظ زیر ساخت افتضاح هستیم. یعنی یک زمین نداریم که روی آن تمرین کنیم. به هوادار حق می‌دهم ولی روی تیم فشار نگذارند. بچه های ما خوب بازی می‌کنند. هر چقدر به بچه‌ها استرس وارد شود روی کیفیت ما تأثیرگذار است. ما فقط این قول را می‌دهیم که تا روزی که هستیم برای سربلندی ملوان تلاش می‌کنیم. از روز اول این قول من بوده و ان‌شاءالله نیم‌فصل دوم هم تقویت شویم و شرایط‌مان بهتر شود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.