تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 دی 1402 - 18:22
کد خبر : 6986

مورایس: لیگ با شانس یکسان تیم‌ها زیبا خواهد بود

مورایس: لیگ با شانس یکسان تیم‌ها زیبا خواهد بود
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اعتقاد دارد، لیگ وقتی زیبا خواهد بود که همه شانس یکسان داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری سه امتیاز، ژوزه مورایس در نشست خبری پس از دیدار سپاهان مقابل گل‌گهر سیرجان، اظهار داشت: به بازیکنان تیم خودم بابت تلاش زیادی که داشتند و از تمام وجود مایه گذاشتند، تبریک می‌گویم. بابت حضور هواداران خوب سپاهان که به سیرجان سفر کردند و به اینجا آمدند هم تشکر می‌کنم.

وی در مورد حضور کوتاه مدت امید نورافکن ادامه داد: همه آگاهی کامل در مورد بازیکنان ندارند. این بازیکن تازه از مصدومیت برگشته است و نمی‌خواستیم ریسک کنیم. نورافکن از جراحی برگشته و پنج ماه بازی نکرده بود. نمی‌خواهم در مورد سلامت بازیکنانم ریسک کنم. نورافکن امروز کمی بازی کرد، فقط به خاطر اینکه بازیکن دیگری نداشتیم. او برای عادت یا گرفتن دقایقی از بازی، به زمین آمد، زیرا شرایط لازم برای ارتباط بدنی و تکل ندارد و باید عادت کند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد استفاده از بازیکنان جوان گفت: شرایط برای استفاده از بازیکنان جوان متفاوت‌تر بود، بازیکنان با ما تمرین می‌کنند و می‌خواستم بدانند چقدر مهم هستند. این بازیکنان جوان هستند و شاید بازی کمتری به آنها برسد، اما در ادامه بازیکنان مهمی خواهند بود.

مورایس  درباره عدالت در فوتبال ایران اظهار داشت داشت: خیلی واضح است، یک لیگ وقتی زیبا خواهد بود که همه شانس یکسان داشته باشند. برخی چیزها را نمی‌توانم بفهمم؛ یک روز قبل از بازی یک تیم که می‌دانند مسافتی را باید طی کند و به شهر دیگری برود، رأی صادر می‌کنند و می‌دانند دست و پای تیم بسته است و چند ساعت مانده به بازی متوجه می‌شویم چند بازیکن نداریم و باید قرارداد اصلاح شود.

وی ادامه داد: اتفاقات این‌گونه زیادی می‌افتد و بابت تأسف است، زیرا باید زمانی برای اصلاح و آماده‌سازی شرایط داشته باشند، من مربی فوتبال هستم و می‌خواهم برد و باخت در زمین باشد؛ خیلی مشکلات غیر قابل فهم ایجاد می‌کنند، شش کارت زرد و سه کارت قرمز، شاید تقصیر من است!

مورایس تصریح کرد: چهار امتیاز برگشت، زیرا دلیلی برای کم شدن نبود. بعد این شش بازیکن تا زمان اصلاح قرارداد نمی‌توانند بازی کنند، چرا یک شب قبل از بازی این تصمیمات گرفته می‌شود آنهم وقتی بازیکنان اینجا هستند و دسترسی به چیزی نداریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پایان خاطر نشان کرد: آقای تاج انسانی باهوش است و با ایشان ملاقات و صحبت داشته‌ام، اما نمی‌دانم چرا این تصمیمات این‌گونه گرفته می‌شود و باور ندارم فقط برای سپاهان باشد، اینجا در فوتبال هیچکس خوشحال نیست، برای خوشحال بودن همه فوتبال را جلو می‌بریم و کسی بابت این تصمیمات خوشحال نیست.

انتهای پیام/

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.