تاریخ انتشار : شنبه 9 دی 1402 - 15:39
کد خبر : 7070

پیش‌بینی رئیس پیشین باشگاه بارسلونا؛ امسال سه گانه می‌بریم!

پیش‌بینی رئیس پیشین باشگاه بارسلونا؛ امسال سه گانه می‌بریم!
یکی از رؤسای پیشین باشگاه بارسلونا معتقد است که این تیم در نیم فصل دوم، ناکامی‌‌های نیم فصل نخست را جبران و تمامی جام‌ها را درو خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری سه امتیاز، نیمه نخست فصل جاری لالیگا برای بارسلونا طوری که هواداران این تیم انتظار داشتند، با ثبت نتایج دلچسب و مقتدرانه همراه نبود. کاتالان‌ها پس از ۱۸ هفته از شروع فصل بعد از تیم‌های رئال مادرید، جیرونا و اتلتیکومادرید در رده چهارم قرار دارند و این در حالیست که مهمترین بازی‌شان یعنی ال‌کلاسیکو را هم در خانه باختند. علاوه بر این شاگردان ژاوی هرناندس از پس دیگر تیم بالانشین جدول، جیرونا هم برنیامدند و برابر رقیب همشهری خود متحمل شکستی سنگین شدند.

با تمام این‌ها خوان گاسپارت، رئیس پیشین باشگاه بارسلونا نسبت به آینده این تیم خوشبین و می‌گوید که شاگردان ژاوی هرناندس با جبران تمام ضعف‌های‌شان در نیم فصل نخست، نیم فصل دوم متفاوتی خواهند داشت.

رئیس باشگاه بارسلونا در فاصله سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۳ در گفت‌و‌گو با نشریه اسپورت اظهار داشت: ما در پایان فصل قهرمان لالیگا خواهیم شد و علاوه بر آن جام حذفی و لیگ قهرمانان را هم فتح خواهیم کرد.

بارسلونا در حالی که در لالیگا فاصله‌ای ۷ امتیازی با رئال مادرید صدرنشین دارد، در لیگ قهرمانان اروپا کار خود در مرحله حذفی را با مصاف با ناپولی قهرمان فصل گذشته سری A آغاز خواهند کرد و در جام حذفی اسپانیا نیز در دور یک شانزدهم نهایی مقابل تیم دسته سومی بارباسترو خواهند رفت.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.