تاریخ انتشار : جمعه 7 مهر 1402 - 12:00
کد خبر : 6562

پاسخ منفی فدراسیون کشتی به امیررضا معصومی برای حضور در تیم ملی آذربایجان

پاسخ منفی فدراسیون کشتی به امیررضا معصومی برای حضور در تیم ملی آذربایجان
قرار نیست در رابطه با دوتابعیتی شدن امیررضا معصومی و حضور او در تیم ملی کشتی آذربایجان جلسه‌ای در فدراسیون کشتی تشکیل شود.

به گزارش پایگاه خبری سه امتیاز، بعد از آنکه امیرحسین زارع تنها طلای تیم ملی کشتی آزاد را در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد به دست آورد، فردین معصومی قهرمان پیشین سنگین‌وزن ایران و پدر امیررضا معصومی در مصاحبه‌ای از پیشنهاد تیم ملی آذربایجان برای به خدمت گرفتن امیررضا خبر داد.

او اعلام کرد در این رابطه امروز (جمعه) جلسه‌ای با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی خواهد داشت تا اگر تیم ملی ایران به امیررضا نیازی ندارد، او با رضایت‌نامه فدراسیون، دوتابعیتی شده و به تیم ملی آذربایجان ملحق شود.

این در حالی است که پیش از این فدراسیون کشتی موضع خود را در رابطه با رضایت‌نامه به کشتی‌گیران و دوتابعیتی شدن‌شان اعلام کرده بود و هیچ‌ فدراسیونی تاکنون به ستاره‌اش و کشتی‌گیری که در کورس رقابت برای رسیدن به دوبنده تیم ملی است، رضایت‌نامه نداده و نخواهد داد.

امیررضا معصومی کشتی‌گیری است که در سال‌های اخیر توانسته شایستگی خود را اثبات کند و قطعاً رقابت او با امیرحسین زارع برای دوبنده تیم ملی در المپیک ۲۰۲۴ پاریس، می‌تواند یک مدال خوش‌رنگ برای نماینده ایران در این وزن در فرانسه را تضمین کند.

فدراسیون کشتی رضایت‌نامه‌ای به امیررضا معصومی برای دوتابعیتی شدن در مقطع حاضر نخواهد داد و در این خصوص نیز هیچ جلسه‌ای برگزار نمی‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.