تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1402 - 8:00
کد خبر : 6885

پنجشنبه، پایان اردوی آزادکاران در کمپ تیم‌های ملی کشتی

پنجشنبه، پایان اردوی آزادکاران در کمپ تیم‌های ملی کشتی
اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی بعد از مسابقات قهرمانی کشور از دهم دی ماه احتمالا بار دیگر در مازندران آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری سه امتیاز، پیش از این فرنگی‌کارانی که در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد و بازی‌های آسیایی موفق به کسب مدال و سهمیه المپیک شدند، دو مرحله اردو در نور و نوشهر داشتند اما استارت رسمی اردوهای تیم ملی کشتی فرنگی از دهم دی ماه با حضور نفرات برتر مسابقات کشوری و عنوان‌دارانی که از شرکت در این رقابت‌ها معاف شده‌اند زده خواهد شد.

احتمال دارد این اردو نیز همچون دو اردوی قبلی در استان مازندران برگزار شود.

مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور در رشته فرنگی طی روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هفته جاری (۶ تا ۸ دی) در سالن حیدریان قم برگزار می‌شود که مرحله اول انتخابی تیم ملی خواهد بود.

همچنین در حال حاضر اولین اردوی آزادکاران با هدایت محسن کاوه که اولین اردوی بعد از برگزاری مسابقات کشوری نیز هست، در کمپ تیم‌های ملی در حال برگزاری است.

این اردو روز هفتم دی (پنجشنبه) به پایان می‎رسد و دور جدید تمرینات تیم محسن کاوه نیز از دهم دی ماه در تهران آغاز خواهد شد.

اردوی بعدی متصل به اعزام خواهد بود.

هر دو تیم آزاد و فرنگی ایران دهه سوم دی‌ ماه در تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی که در زاگرب برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.