تاریخ انتشار : جمعه 7 مهر 1402 - 10:13
کد خبر : 6542

بازیهای آسیایی هانگژو؛

شکست تیم‌ملی هندبال ایران مقابل کویت

شکست تیم‌ملی هندبال ایران مقابل کویت
تیم ملی هندبال ایران در نخستین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو به مصاف کویت رفت که در پایان این مسابقه با نتیجه ۲۴ بر ۲۲ به سود کویتی‌ها، پایان یافت.

به گزارش پایگاه خبری سه امتیاز، در حالی تیم ملی هندبال ایران در نیمه نخست دیدار مقابل تیم ملی کویت از سری رقابت‌های دور دوم مرحله گروهی یک چهارم نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو به تساوی ۱۰ بر ۱۰ رسید که در پایان این تیم کویت بود که موفق شد با نتیجه ۲۴ بر ۲۲ تیم ملی هندبال ایران را شکست دهد.

تیم ملی هندبال ایران در دومین بازی این مرحله شنبه ۸ مهرماه از ساعت ۹:۳۰ باید مقابل بحرین قدرتمند صف‌آرایی کند.

هندبالیست‌های ایران با تساوی مقابل عربستان و با اختلاف گل بیشتر موفق شدند به مرحله یک‌چهارم نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو صعود کنند و در این مرحله در گروه یک با تیم‌های کویت، بحرین و کره جنوبی همگروه هستند.

یونس آثاری، محمدمهدی بهنام نیا، افشین صادقی، میلاد قلندری، مجتبی حیدرپور، حسین جهانی، یاسین کبیریان جو، محمدرضا کاظمی، علی کوهزاد، شهاب صادق‌زاده، محمدرضا اورعی، علی رحیمی کازرونی، مهران رهنما، محمد سیاوشی، کیارش طاهری و رضا یادگاری ترکیب تیم ملی هندبال در بازی‌های آسیایی را تشکیل می‌دهند.

وسلین وویوویچ به عنوان سرمربی، حمید صادقی شاه‌نشین و شهداد مرتجی به عنوان مربی، علی بخشی به عنوان ماساژور و روح‌الله اکرمی‌نیا به عنوان سرپرست، کادرفنی تیم ملی هندبال در این بازی‌ها هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.