تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مرداد 1402 - 10:19
کد خبر : 6041

پاسخ منفی اوسیمن به پیشنهاد جنون‌آمیز الهلال عربستان

پاسخ منفی اوسیمن به پیشنهاد جنون‌آمیز الهلال عربستان
مهاجم نیجریه‌ایی تیم فوتبال ناپولی با وجود دریافت پیشنهاد حقوقی نامتعارف باز هم حاضر نشد به مشتری عربستانی‌اش پاسخ مثبت بدهد.

به گزارش پایگاه خبری سه امتیاز، باشگاه الهلال عربستان در تازه‌ترین تلاش خود برای جذب ویکتور اوسیمن، به این بازیکن نیجریه‌ای حقوق یک میلیون یورویی در هفته را پیشنهاد داد، اما گویا حتی این پیشنهاد عجیب و غریب هم نتوانسته آقای گل فصل گذشته سری A را برای ترک ناپل مجاب کند و او همچنان خواهان عقد قراردادی جدید با ناپولی است.

اوسیمن که فصل گذشته اولین آقای گل آفریقایی تاریخ سری A شد – با ۲۶ گل در ۳۲ بازی – به شدت مورد توجه سران باشگاه الهلال قرار گرفته است. او تا سال ۲۰۲۵ با ناپولی قرارداد دارد و تا الان هم چندین ملاقات با اورلیو دلورنتیس مالک باشگاه داشته تا قراردادش را تمدید کند. ظاهراً موردی که تا الان باعث تأخیر در تمدید قرارداد بازیکن شده، اختلاف نظر دلورنتیس و نمایندگان اوسیمن بر سر رقم بند فسخ قرارداد است. در حالی که مالک باشگاه می‌خواهد این رقم حداقل ۱۵۰ میلیون یورو باشد، نمایندگان بازیکن راضی نیستند که بند فسخی بالاتر از ۱۱۰ میلیون یورو در نظر گرفته شود.

در همین حال عربستانی‌ها امیدوارند که بتوانند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و در همین راستا هم به بازیکن حقوقی نجومی پیشنهاد داده‌اند که همچون پیشنهادهای قبلی‌شان باز هم نتوانسته نظر بازیکن ۲۴ ساله را جلب کند.

ناپولی ماه سپتامبر ۲۰۲۰، اوسیمن را در ازای ۷۵ میلیون یورو از تیم لیل فرانسه خرید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.