تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 دی 1402 - 17:13
کد خبر : 7437

مورینیو: برزیلی‌ها مذاکره‌ای با من نداشته‌اند

مورینیو: برزیلی‌ها مذاکره‌ای با من نداشته‌اند
سرمربی تیم فوتبال رُم گفت که مسئولان کنفدراسیون فوتبال برزیل پیشنهادی رسمی به او نداده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری سه امتیاز، ژوزه مورینیو که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (چهارشنبه) در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایتالیا موفق شد میهمانش تیم کرمونزه را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد به شبکه تلویزیونی «مدیاسِت» ایتالیا گفت: در این بازی آنقدر به دردسر نیفتادیم. بابت کارهایی که با وجود این همه مشکلات انجام می‌دهیم، شایسته احترام هستیم. شک دارم که بسیاری از تیم‌ها در دیداری بدون داشتن یک مدافع میانی (عدم استفاده از مدافع میانی در مقطع پایانی این مسابقه) بازی را برده باشند.

سرمربی رُم درباره استفاده از سیستم ۴-۴-۲ در مقطع پایانی بازی (زمانی که سردار آزمون را هم در دقیقه ۶۷ به بازی فرستاد) اظهار داشت: نفرات بیشتری را برای پُر کردن یک سوم پایانی زمین و محوطه جریمه حریف در ترکیب قرار دادیم. دیبالا را برای خلق موقعیت و در کنارش سردار آزمون، اسپیناتزولا و دیگران داشتیم تا جلو بیایند. اگر از این رقابت‌ها حذف می‌شدیم، می‌دانستیم که حداقل به معنای واقعی کلمه با تمام توان‌ مقابل تیم و مربی‌ای که فراتر از سری B هستند، تلاش کرده‌ایم.

آقای خاص ادامه داد: از عملکرد تیم راضی هستم، اما بازی سختی بود. ۲۰ بازی متوالی است که بدون کریس اسمالینگ بازی می‌کنیم و این یک موقعیت دراماتیک برای ما است. نداشتن کومبولا و حالا از دست دادن اِندیکا که خیلی سخت کار می‌کرد و خیلی پیشرفت کرده شرایط فوق‌العاده سختی برای ما ایجاد کرده است. حالا باید خودمان را برای بازی با آتالانتا و در ادامه برای تقابل با لاتزیو در جام حذفی آماده کنیم. سردار آزمون هفته بعد از جمع ما جدا می‌شود (برای همراهی تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا)، مانچینی را به دلیل مصدومیت نداریم و پاردس و کریستانته هم کارت‌ زردهایی دارند، برای همین نمی‌دانم وضعیت ما در بازی با لاتزیو و میلان به چه شکل خواهد بود، اما می‌دانم که تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد.

مورینیو در مواجهه با این پرسش که «آیا شما پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی برزیل را رد کرده‌اید، درست همان کاری که آنچلوتی کرد؟»، گفت: نمی‌دانم ماجرای پیشنهاد برزیل درست است یا نه چون آنها مستقیماً با من صحبت نکرده‌اند. به مدیر برنامه‌هایم گفته‌ام تا زمانی که باشگاه تصمیم نگیرد که می‌مانم یا نه، نمی‌خواهم با کسی صحبت یا مذاکره کنم.

انتهای پیام/

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.