تاریخ انتشار : دوشنبه 21 خرداد 1403 - 11:03
کد خبر : 8872

سربالی: تیم ملی به بازی دوستانه بیشتری نیاز دارد

سربالی: تیم ملی به بازی دوستانه بیشتری نیاز دارد
بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان درخواست برگزاری بازی‌های تدارکاتی بیشتری برای تیم ملی کرد.

زهرا سربالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی سه امتیاز در مورد اردوی تیم ملی و ۲ بازی تدارکاتی مقابل بلاروس، اظهار داشت: تیم ملی یک اردوی ۱۲ روزه و بازی تدارکاتی مقابل بلاروس برگزار کرد که به نظرم خیلی به ما کمک می‌کند. اگر تعداد بازی دوستانه افزایش پیدا کند قطعاً شرایط فنی تیم بیشتر خواهد بود. از وقتی که تیم از استرالیا برگشت چند ماهی خبری نبود تا اینکه اردو برگزار شد.

وی در مورد جوانگرایی در تیم ملی بانوان ایران تصریح کرد: بازیکنان جوان خوبی به تیم ملی اضافه شدند. اما معتقدم در یک روند مقطعی و به صورت کم کم آنها باید در لیست قرار بگیرند. بازیکنان جوان باید در کنار بازیکنان باتجربه‌تر کسب تجربه کنید.

بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان در مورد ۲ دیدار تدارکاتی مقابل بلاروس تصریح کرد: به نظرم تیم ما سطح بالایی داشت. تنها تفاوت تیم ما و آنها در تعداد بازی‌های دوستانه بود. تیم ما بیشتر اردو برگزار می‌کند. این اردو مناسب است اما برگزاری مسابقه بیشتر کمک می‌کند که در شرایط بازی باشیم.

سربالی در پایان گفت: به نظرم فوتبال بانوان برای ارتقا سطح خودش به حمایت و اسپانسر بیشتری نیاز دارد. اینکه برخی از بیرون تیم ملی گفته‌اند در میان اعضای تیم تفاوت وجود داشته اینطور نبود. ما در داخل تیم شاهد همدلی و یکدلی بازیکنان بودیم. همه بازیکنان همسو هستند تا برای بازیهای مقدماتی آسیایی بهترین بازی خودشان را نشان بدهند. تیم ملی ما بیشتر از هر چیزی به حمایت نیاز دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.