تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1401 - 17:36
کد خبر : 5302

لیگ برتر والیبال بانوان| پیروزی سریک در تهران

لیگ برتر والیبال بانوان| پیروزی سریک در تهران
تیم سریک گنبد در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر زنان موفق به شکست سایپا شد.

به گزارش سه امتیاز، دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران امروز (سه‌شنبه یازدهم بهمن) با دو دیدار در شهرهای اصفهان و تهران پیگیری شد.

در حساس‌ترین مسابقه این مرحله تیم‌های سایپا تهران و سریک گنبد در سالن فدراسیون به مصاف یکدیگر رفتند و سریک سه بر دو به پیروزی رسید تا جدال دو تیم به بازی سوم برای تعیین فینالیست کشیده شود.

تیم سایپا که مرحله مقدماتی را با کسب رتبه سوم جدول به پایان رسانده بود، در دیدار رفت این مرحله و در شهر گنبد سه بر دو به پیروزی رسید تا امید زیادی به برد در مسابقه دور برگشت با امتیاز میزبانی داشته باشد.

اما تیم سریک گنبد در ست‌های اول و دوم این مسابقه کنترل بازی را در دست گرفت و با امتیازهای ۲۶ بر ۲۴ و ۲۷ بر ۲۵ فاتح میدان شد تا امید گنبدی برای کشاندن این جدال به بازی سوم پررنگ شود.

شاگردان مریم السادات هاشمی در تیم سایپا در ست‌های سوم و چهارم برتری خود را به میهمان تحمیل کردند و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸ و ۲۶ بر ۲۴ فاتح میدان شدند تا دو تیم از نظر ست شماری دو بر دو شوند و ست پنجم تعیین کننده فاتح این مسابقه باشد.

در ست پنجم تیم سریک گنبد با هدایت نیلوفر حجتی ۱۸ بر ۱۶ به پیروزی رسید تا در نهایت سه بر دو فاتح این مسابقه حساس باشد. بدین ترتیب جدال دو تیم سریک و سایپا به صعود به فینال به بازی سوم کشیده شد که روز یکشنبه ۱۶ بهمن در سالن المپیک گنبد برگزار می‌شود.

فائزه جعفری شیرازی ومنیژه منصور صادقی ناظر فنی و داوری این مسابقه حساس بودند که یکی از طولانی‌ترین دیدارهای لیگ برتر زنان امسال بود و به مدت ۱۵۵ دقیقه طول کشید.

ماندانا مطیعی و ملیحه نوری داوران اول و دوم این دیدار بودند که سه کارت زرد و قرمز و ۱۳۰ تماشاگر داشت. فاطمه منظوری از سریک و منا آشفته از سایپا کارت زرد دریافت کردند و شبنم علیخانی از تیم سریک کارت قرمز گرفت.

در دیگر دیدار دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر زنان تیم‌های ذوب‌آهن و پیکان تهران در اصفهان به مصاف هم رفتند که پیکان با شکست سه بر صفر حریف به دومین برد خود برابر پرافتخارترین تیم لیگ برتر زنان دست یافت و راهی دیدار نهایی این مسابقات شد.

دیدار نهایی لیگ برتر زنان ساعت ۱۴ روز جمعه ۲۱ بهمن به صورت تک مسابقه در سالن فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد و تیم‌های بازمانده از فینال به عنوان سوم مشترک دست می‌یابند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.