تاریخ انتشار : دوشنبه 10 بهمن 1401 - 17:21
کد خبر : 5163

والیبال| اعلام رای انضباطی بازی جنجالی شهداب و ایفاسرام

والیبال| اعلام رای انضباطی بازی جنجالی شهداب و ایفاسرام
کمیته انضباطی فدراسیون والیبال آرای خود را درباره دیدار جنجالی شهداب یزد و ایفاسرام اردکان صادر کرد.

به گزارش سه امتیاز، هفته پانزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه ۱۴ دی با برگزاری هفت دیدار در شهرهای گرگان، مشهد، تهران، یزد، رفسنجان، آمل و اصفهان پیگیری شد که دیدار شهداب یزد با ایفاسرام اردکان با حاشیه‌هایی همراه بود.

نشست کمیته انضباطی فدراسیون والیبال امروز (دوشنبه دهم بهمن) برای بررسی این موضوع با حضور اعضا، جواد شاکر مدیرعامل باشگاه ایفاسرام، محمد سالک مدیرفنی این تیم، اسماعیل مسافر و جواد کریمی تشکیل شد.

در ابتدای این نشست گزارش ناظر مسابقه یونس حسن زاده که متضمن رفتار غیر ورزشی آقایان جواد کریمی و اسماعیل مسافر بود قرائت شد. پس از آن دفاعیات آقایان جواد کریمی و اسماعیل مسافر استماع گردید، سپس اعضاء کمیته انضباطی به ایشان تذکر لازم را ارائه کردند که به شرح صورتجلسه کمیته انضباطی در پرونده محفوظ است، با اعلام ختم رسیدگی، اعضاء کمیته انضباطی پس از بررسی موضوع و مشورت با یکدیگر و در نظر گرفتن کیفیات موضوع به اتفاق آراء با استناد به ماده ۳ و بند ۲ ماده ۴ آئین نامه انضباطی فدراسیون والیبال به شرح زیر اتخاذ تصمیم کردند.

۱- اسماعیل مسافر به دلیل رفتار متضمن توهین به تماشاگران و اعتراض مکرر به داور به یک جلسه محرومیت از حضور در مسابقات که تا پایان مسابقات فصل جاری به حالت تعلیق در آمده است و مبلغ یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم گردید.

۲- جواد کریمی به دلیل اعتراض به داور با لحاظ فقدان سابقه در کمیته انضباطی ، تذکر کتبی و درج در پرونده محکوم گردید.

– رای صادره در خصوص اسماعیل مسافر در مهلت قانونی قابل تجدید نظر خواهی است و نسبت به جواد کریمی قطعی است.

همچنین پس از ارائه گزارش ناظر و داور مسابقه که متضمن اعتراض نابجای جواد شاکر و محمد سالک بود و پس از استماع دفاعیات نامبرگان و تذکر اعضاء کمیته انضباطی به ایشان که به شرح صورتجلسه کمیته انضباطی در پرونده منعکس است، با اعلام ختم رسیدگی، اعضاء کمیته انضباطی پس از بررسی موضوع و مشورت با یکدیگر و در نظر گرفتن کیفیات موضوع و با استناد به ماده ۳ و بند ۲ ماده ۴ آئین نامه انضباطی فدراسیون والیبال به اتفاق آراء به شرح زیر اتخاذ تصمیم کردند.

–  جواد شاکر و محمد سالک به دلیل اعتراض به داور که موجب التهاب فضای سالن مسابقه گردید و با لحاظ عدم سوء نیت و فقدان سابقه، تذکر کتبی با درج در پرونده دریافت کردند . رای صادره قطعی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.