تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1402 - 9:00
کد خبر : 6190

مثلث مرموز طارمی، کین و منچستریونایتد

مثلث مرموز طارمی، کین و منچستریونایتد
مهاجم ایرانی پورتو همچنان در تیررس شایعات نقل و انتقالاتی در فوتبال اروپا قرار دارد.

بله گزارش پایگاه خبری سه امتیاز، در روزهای اخیر رسانه‌های انگلیسی اخبار متعددی درباره انتقال مشروط مهدی طارمی به تاتنهام منتشر کردند. این انتقال در صورتی انجام خواهد  شد که هری کین مهاجم کنونی تاتنهام که سال پایانی قراردادش را سپری می‌کند به بایرن مونیخ بپیوندد. مهدی طارمی که با به ثمر رساندن ۸۰ گل در پورتو توجه بسیاری از تیم‌های برجسته اروپایی را به خود جلب کرده یکی از گزینه‌های جایگزینی هری کین در تاتنهام است.

بر اساس گزارش رسانه خبری لیگ برتر فوتبال انگلیس (EPL)؛ ارتباط مهدی طارمی با فوتبال انگلیس چیز جدیدی نیست و فصل گذشته ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد تماس‌هایی با نمایندگان طارمی برای تسهیل انتقالش به لیگ برتر داشته است. این پیوند  هنگام پوشش خبری شبکه بی بی سی از بازی انگلیس و ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ برجسته‌تر شد. اظهارات رمزآلود فردیناند در مورد شناخت از طارمی باعث شد تا بسیاری در مورد ماهیت رابطه آنها گمانه‌زنی کنند.

با این حال، انتقال احتمالی مهدی طارمی به تاتنهام ممکن است به آینده هری کین بستگی داشته باشد. اگر کین در تابستان امسال بماند، منچستریونایتد ممکن است سال آینده در تمایل خود برای جذب مهدی طارمی بازنگری کند و او را به صورت رایگان با توجه به اتمام قراردادش در پورتو به خدمت بگیرد.

همچنین اخبار دامنه‌داری نیز به گوش می‌رسد که طارمی همچنان جزو گزینه‌های باشگاه اینتر است. دی‌مارتزیو اعلام کرده که با توجه به ناکامی نراتزوری در جذب اسکاماکا و تاکید اینزاگی بر جذب یک مهاجم باتجربه؛ طارمی همچنان در لیست اینتر قرار دارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.