تاریخ انتشار : یکشنبه 17 دی 1402 - 8:17
کد خبر : 7501

لیگ NBA| بوستون و هیوستون پیروز شدند

لیگ NBA| بوستون و هیوستون پیروز شدند
تیم‌های بسکتبال بوستون سلتیکس و هیوستون راکتس در ادامه بازی‌های خود از لیگ NBA مقابل حریفان به پیروزی رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری سه امتیاز، در ادامه بازی‌های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا، از نخستین دقیقه بامداد امروز (یکشنبه) تیم فوتبال رئال مادرید میهمان تیم دسته سومی آراندینا بود که این بازی با برتری ۳ بر یک میهمان مادریدی خاتمه یافت.

در این بازی که همه گل‌های آن در نیمه دوم به ثمر رسید، ابتدا خوسلو در دقیقه ۵۴ از روی نقطه پنالتی برای کهکشانی‌ها گلزنی کرد. دومین گل این تیم تنها یک دقیقه بعد توسط براهیم دیاس رقم خورد و رودریگو بازیکن تعویضی تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی نیز در دقیقه ۱+۹۰ آخرین گل این تیم را زد. دو دقیقه بعد ناچو سرانجام قفل دروازه رئال مادرید را شکست و با گشودن دروازه تیم خود، هواداران آراندینا را که دیگر فقط به دیدن یک گل از تیم‌شان راضی شده بودند، به وجد آورد.

دیگر اتفاق قابل توجه این بازی، ثبت اولین بازی آردا گولر هافبک تهاجمی ترکیه‌ای رئال مادرید پس از انتقالش به این تیم در تابستان بود. او تا پیش از این به دلیل مصدومیت خانه‌نشین بود.

به این ترتیب پس از اتلتیکومادرید و ختافه، دیگر تیم شهر مادرید هم راهی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا شد. به جز این سه تیم، جیرونا، رایو وایکانو و آلاوس نیز تا کنون جواز صعود به جمع ۱۶ تیم برتر جام حذفی اسپانیا را گرفته‌اند.تیم بوستون سلتیکس در ادامه دیدارهای خود از فصل جاری لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا (NBA) امروز (یکشنبه) میهمان ایندیانا پیسرز بود و با دفاع خوب و درخشش دو ستاره نامدار خود از سد پیسرز گذشت.

جیسون تیتوم ۳۸ و جیلین براون ۳۱امتیاز برای بوستون در این بازی کسب کردند. این برای بیست‌وهفتمین بار است که تیتوم و براون در یک بازی بیش از ۳۰ امتیاز کسب می‌کنند.

در دیگر بازی امروز که در سالن تویوتا سنتر شهر هیوستون برگزار شد، تیم میلواکی باکس با وجود ۴۸ امتیاز و ۱۷ ریباند یانیس آنتتوکمپو مغلوب میزبان خود شد. حکیم اولجوان، اسطوره هیوستون راکتس، میهمان ویژه این بازی بود.

نتایج دیدارهای صبح امروز به شرح زیر است:

بوستون ۱۱۸ – ایندیانا ۱۰۱
نیویورک ۱۲۱ – واشینگتن ۱۰۵
یوتا ۱۲۰ – فیلادلفیا ۱۰۹
میلواکی ۱۰۸ – هیوستون ۱۱۲

انتهای پیام/

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.