تاریخ انتشار : دوشنبه 11 دی 1402 - 17:44
کد خبر : 7286

شمس آذر یک – سپاهان صفر؛ نمایش دقیق و بی‌نقص تیمِ دقیقی

شمس آذر یک – سپاهان صفر؛ نمایش دقیق و بی‌نقص تیمِ دقیقی
شمس آذر با نتیجه یک بر صفر از سد سپاهان در هفته پانزدهم لیگ برتر عبور کرد تا سومین شکست متوالی شاگردان مورایس ثبت شود.

به گزارش پایگاه خبری سه امتیاز، تیم‌ فوتبال شمس آذر قزوین از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (دوشنبه) در چارچوب هفته پانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور میزبان سپاهان اصفهان بود که در این مسابقه با برتری یک بر صفر شاگردان سعید دقیقی به پایان رسید.

تک گل بازی را رحمان جعفری در دقیقه ۶ به ثمر رساند تا در نهایت سه امتیازی باارزش به اندوخته قزوینی‌ها افزوده شود. در نیمه اول شمس آذر یک گل زد و چندین و چند گل هم نزد. در این نیمه نه مهاجمان شمس آذر قصد گلزنی داشتند و نه پیام نیازمند اجازه داد دروازه‌اش بیش از یک بار باز شود.

سپاهان در نیمه دوم نمایشی بهتر داشت و در مقابل شمس آذر چشم به ضدحملات دوخته بود. در این نیمه هر دو تیم هرچه زدند به در بسته خورد تا در نهایت همان یک گل جعفری سرنوشت بازی را مشخص کند.

براساس این گزارش، تیم سپاهان در دقیقه ۹۰ توسط رضا اسدی به گل رسید که محمدرضا منصوری با پرچمی اشتباه گل را مردود اعلام کرد. این مسئله اعتراض شدید سپاهانی‌ها را به دنبال داشت. در دقایق تلف‌شده مسابقه جو ورزشگاه ملتهب بود و هر سوت داور واکنش سپاهانی‌ها را به دنبال داشت.

قضاوت این دیدار بر عهده حمید حاج‌ملک بود که به هومن ربیع‌زاده و علیرضا جعفرپور از شمس آذر و محمد کریمی از سپاهان کارت زرد نشان داد. در دقیقه ۸۵ مسابقه هم ژوزه مورایس بعد از دریافت کارت زرد دوم توسط داور مسابقه اخراج شد. رضا فتاحی مدیر تیم فوتبال سپاهان هم در دقایق تلف‌شده اخراج شد.

با این شکست سپاهان متحمل سومین باخت متوالی خود شد. پیش از این آنها مقابل آلومینیوم اراک و گل‌گهر سیرجان با باخت از زمین خارج شده بودند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.