تاریخ انتشار : یکشنبه 10 دی 1402 - 1:15
کد خبر : 7148

یوونتوس، آزمون و یارانش را دست خالی به رم برگرداند

یوونتوس، آزمون و یارانش را دست خالی به رم برگرداند
هفته هجدهم سری A ایتالیا با پیروزی خانگی بانوی پیر مقابل تیم فوتبال رم و کاهش اختلاف امتیاز شاگردان ماسیمیلیانو آلگری با صدر جدول به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری سه امتیاز، در آخرین بازی از هفته هجدهم سری A شب گذشته (شنبه) تیم‌های فوتبال یوونتوس و رم از ساعت ۲۳:۱۵ در ورزشگاه آلیانتس تورین به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر یووه به پایان رسید.

در این بازی که سردار آزمون از دقیقه ۸۰ آن به جای نیکولا زالوفسکی به میدان رفت، آدرین رابیو در دقیقه ۴۷ تنها گل مسابقه را با پاسی از دوشان ولاهوویچ به ثمر رساند. این دوازدهمین برد یک گله یوونتوس در سری A طی سال ۲۰۲۳ بود که بیشتر از سایر تیم‌های این لیگ است.

با این نتیجه یوونتوس ۴۳ امتیازی شد و فاصله خود را با اینتر صدرنشین به دو امتیاز کاهش داد تا کورس قهرمانی اسکودتو جذاب‌تر از قبل دنبال شود.

سردار آزمون و یارانش اما با قبول ششمین باخت فصل، ۲۸ امتیازی و در رده هفتم جدول باقی ماندند و به این ترتیب فاصله آنها با فیورنتینای رده چهارمی نسبت به هفته گذشته به پنج امتیاز افزایش پیدا کرد.

در پایان هفته هجدهم رقابت‌های سری A، پس از اینتر ۴۵ امتیازی که صدرنشین است و یوونتوسی که با ۴۳ امتیاز در رده دوم قرار دارد، تیم‌های میلان با ۳۶ امتیاز و فیورنتینا با ۳۳ امتیاز رده‌های سوم و چهارم جدول را در اختیار دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.