تاریخ انتشار : شنبه 9 دی 1402 - 16:08
کد خبر : 7101

پورموسوی: برخی‌ها باعث شدند فوتبال خوزستان رو به نابودی برود

پورموسوی: برخی‌ها باعث شدند فوتبال خوزستان رو به نابودی برود
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان تأکید کرد، برخی مسئولان به مسئولیت‌های اجتماعی‌شان بی‌توجه هستند و همین مسئله باعث است شده فوتبال خوزستان رو به نابودی برود.

به گزارش پایگاه خبری سه امتیاز، سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل هوادار اظهار داشت: ابتدا اجازه دهید گلایه‌هایم را از مسئولان شهرم مطرح کنم. ما در جایی هستیم که ‌روی طلا خوابیده و شرکت‌های صنعتی زیادی داریم، اما به مسئولیت‌های اجتماعی‌شان بی‌توجهی می‌کنند. به دلیل همین بی‌توجهی‌ها و رفتارهای مسئولان سه تیم خوزستان در پایین جدول هستند و فوتبال خوزستان رو به نابودی است. به شجاعی که جزو افتخارات فوتبال خوزستان است، بابت سرمربیگری هوادار تبریک می‌گویم و امیدوارم در مربیگری هم مانند بازی، خوب بدرخشد. ما فردا یک بازی شش امتیازی داریم و امتیاز این دیدار برای هر دو تیم می‌تواند تأثیرگذار باشد. ما به سه امتیاز این دیدار خیلی امیدوار هستیم تا با تقویت در نیم‌فصل بتوانیم شرایط‌مان را در جدول بهبود ببخشیم.

وی در واکنش به طرح این موضوع که «در گذشته گفته بودید یکسری از افراد نمی‌خواهند استقلال خوزستان نتیجه بگیرد.»، عنوان کرد: متأسفانه بعد از اینکه به لیگ برتر صعود کردیم، دچار مشکلات شدیدی در زمینه بودجه شدیم. اختلافی هم که من با مدیریت قبلی باشگاه داشتم باعث شد که ۲۰، ۳۰ روز طلایی را از دست بدهیم. ابتدای فصل به راحتی امتیاز از دست دادیم و نتوانستیم بازیکنانی را که مدنظر داریم، جذب کنیم. پس از آنهم با مشکلات زیادی مواجه شدیم که مصدومیت‌ها یکی از آنها بود. بازیکن ما در هفته‌های سوم و پنجم مصدوم شده، اما هنوز به میدان بازنگشته است. تعطیلات لیگ هم هر چند ناخواسته بود، اما به تیم کم بضاعت ما آسیب زد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: متأسفانه یکسری از افراد هم که به‌عنوان پیشکسوت هستند و صحبت از حرف مردم می‌کنند، نمی‌بینیم که به ورزشگاه بیایند و از نزدیک بازی تیم ما را ببینند و فقط خلاصه بازی را نگاه و بعد از آن ابراز نگرانی می‌کنند! این افراد به دنبال جایگاه من بودند. آنها می‌خواستند بین من و هواداران فاصله بیندازند، اما هواداران ما باهوش بودند. ما شش باخت پیاپی داشتیم، ولی هواداران‌مان از تیم حمایت کردند.

پورموسوی راجع به اینکه برنامه‌اش برای نیم‌فصل دوم چه خواهد بود، گفت: تیم ما قطعاً نیاز به تقویت دارد، اما هنوز من فهرست خروجی به باشگاه نداده‌ام. فردا هم بازی داریم و می‌خواهم ببینم بازیکنانم چه عملکردی را از خود نشان می‌دهند. یکسری از بازیکنان ما در نیم‌فصل اول مصدوم بودند. ما اگر بتوانیم بازیکن داخلی می‌گیریم، ولی در غیر این صورت از بازیکنان خارجی جذب خواهیم کرد، چون باشگاه‌ها بازیکنان خوب خود را در نیم‌فصل از دست نمی‌دهند و کار سخت است. لیست مازادی که از سوی رسانه‌ها منتشر شد، از سوی باشگاه تکذیب شد. ما هنوز منتظریم ببینیم عملکرد بازیکنان‌مان چگونه است، مثلاً یک بازیکن در ذهن من بود که در نیم‌فصل دوم در تیم نباشد، اما در دو بازی گذشته ما آنقدر خوب کار کرده که نظرم را تغییر داده است.

وی درباره این موضوع که دلیل ضعف خط حمله تیمش در نیم‌فصل اول چه بود، تأکید کرد: مهمترین دلیل مصدومیت بازیکنان بود. ما سه بازیکن خوب‌مان را در خط حمله از دست داده بودیم و یک بازیکن جوان کار سختی خواهد داشت در چنین شرایطی بار تیم را روی دوش بگیرد.

پورموسوی در مورد قانون فیرپلی مالی که از سوی AFC اعلام شد، تصریح کرد: واقعیت این است که اگر ما کارگروه مجوز حرفه‌ای از خارج از کشور بیاید هیچ یک از باشگاه‌های ما مجوز حرفه‌ای دریافت نخواهند کرد، حتی باشگاه‌های خصوصی، چون باشگاه‌‌های ما یا دولتی هستند و از درآمد دولت مستقیم استفاده می‌کنند یا با دور زدن قانون از منابع دولتی بهره می‌برند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، راجع به اینکه جواد آقایی‌پور ممکن است در نیم‌فصل پیشنهاد‌هایی داشته باشد،گفت: آقایی‌پور در استقلال خوزستان می‌ماند. او سه پیشنهاد کتبی از باشگاه‌های دیگر داشته است، اما من با خودش صحبت کردم. او می‌داند که من دلسوزش هستم و اگر راه پیشرفت داشته باشد به وی کمک می‌کنم، اما در تیم استقلال خوزستان می‌ماند.

وی درباره عملکرد احتمالی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا خاطر نشان کرد: من هم مثل هر ایرانی آرزو می‌کنم که تیم ملی در جام ملت‌ها قهرمان شود، اما اکنون شرایط فوتبال‌مان طوری است که رفتن به جمع چهار تیم برتر آسیا آرزوی‌مان شده. ما هیچ چیز نکاشته‌ایم تا برداشت کنیم. من سال ۹۷ و ۹۸ سرمربی تیم فوتبال جوانان بودم، اما چون شرایط و امکانات وجود نداشت و بی‌توجهی دیدم، از تیم جدا شدم. همین تیم ارمنستان سه سال آینده، بردنش آرزوی‌مان می‌شود چون کشورهای دیگر خوب می‌کارند، اما ما هیچ کاشته‌ای نداریم. ما بازیکنان خوبی داریم، اما به نظر من در تیم ملی هم باید پوست‌اندازی شود و فضا برای جوانان در این تیم باز. من امیدوارم که هستم نتیجه آن قهرمانی تیم ملی باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.