تاریخ انتشار : شنبه 9 دی 1402 - 17:19
کد خبر : 7090

افشای دلیل غیبت بنزما در تمرینات الاتحاد

افشای دلیل غیبت بنزما در تمرینات الاتحاد
دلیل غیبت مهاجم پیشین رئال مادرید در تمرینات الاتحاد عربستان فاش شد.

به گزارش پایگاه خبری سه امتیاز، کریم بنزما که پس از شکست خانگی ۵ بر ۲ سه‌شنبه هفته پیش الاتحاد مقابل النصر در دیداری عقب افتاده از هفته هفدهم لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان، از سوی هواداران این تیم به شدت مورد انتقاد قرار گرفته بود، در تمرینات روزهای اخیر این تیم شرکت نکرده است. مهاجم پیشین رئال مادرید پس از اینکه هواداران الاتحاد به صحفه رسمی او در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» حمله کردند و به خاطر عملکرد نه‌چندان مطلوب این مهاجم فرانسوی به او توهین‌هایی کردند، صفحه خود از دسترس خارج کرد.

برخی رسانه‌های عربستانی دلیل غیبت بنزمای ۳۶ ساله در تمرینات الاتحاد را این‌طور عنوان کرده‌اند که مدیران این باشگاه عربستانی به دلیل شرایط خاص به این مهاجم فرانسوی سه روز مرخصی داده‌اند. در سوی دیگر روزنامه «الشرق الاوسط» عربستان مدعی شده که رابطه مهاجم پیشین رئال مادرید با مارچلو گایاردو سرمربی آرژانتینی الاتحاد خوب نیست و همین دلیل غیبت او در تمرینات این تیم عربستانی است.

روزنامه اسپانیایی «آاِس» چاپ مادرید هم گزارش داد؛ گزارش‌ها از عربستان حاکی از آن است که کریم بنزما شهر جده راترک کرده است. برخی می‌گویند او فرصت‌های بسیار آسانی را در جریان بازی‌ها هدر می‌دهد و به نظر می‌رسد میل به فوتبال را از دست داده است. هنوز مشخص نیست که چرا این مهاجم فرانسوی در تمرینات الاتحاد غایب است و صفحه خود در اینستاگرام را غیرفعال کرده است.

کریم بنزما در فصل جاری در ۲۰ بازی برای الاتحاد به میدان رفته و آمار ۱۲ گل و ۵ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

الاتحاد در حال حاضر با کسب ۲۸ امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی لیگ حرفه‌ای عربستان است و با الهلال صدرنشین ۲۵ امتیاز اختلاف دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.