تاریخ انتشار : شنبه 14 خرداد 1401 - 22:17
کد خبر : 4554

لیگ ملت های اروپا

ویدیو: خلاصه بازی اسپانیا یک- پرتغال یک

ویدیو: خلاصه بازی اسپانیا یک- پرتغال یک
دیدار تیم‌های اسپانیا و پرتغال در هفته اول لیگ ملت‌های اروپا با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

اسپانیا و پرتغال امشب در آغاز فصل جدید لیگ ملت‌های اروپا مقابل هم قرار گرفتند و در نهایت به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه‌ها ایجاد شود، سپری شد.
در دقیقه ۱۸ بود که روی حرکت گریرو، اولین موقعیت جدی بازی برای رافائل لیائو ایجاد شد اما ضربه او از بالای دروازه اسپانیا به بیرون رفت.
حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۲۵ اسپانیا به گل رسید. روی حرکت خوب گاوی بود که اسپانیا یک ضدحمله سریع را آغاز کرد و با پاس پابلو سارابیا به مقابل دروازه، موراتا با یک بغل پای ساده کار را تمام کرد.
بعد از این گل برتری اسپانیا ادامه پیدا کرد و در دقیقه ۲۹، باز هم حرکت خوب گاوی از سمت چپ و ارسال او به محوطه جریمه، سولر را صاحب موقعیت کرد اما ضربه او را دیوگو کاستا دفع کرد و او نتوانست از توپ برگشتی هم استفاده کند.
پس از آن نوبت بازیکنان پرتغال بود که پیش بکشند و روی پاس اوتاویو، این آندره سیلوا بود که صاحب فرصت گلزنی شد اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه اسپانیا پیدا نکرد.
در دقایق پایانی این نیمه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و در نهایت این نیمه با همان یک گل به سود اسپانیا به پایان رسید.
نیمه دوم هم متعادل آغاز شد و در دقایق ابتدایی این نیمه هم فرصت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد.
در دقیقه ۵۹، روی شروع مجدد خوب کاستا، لیائو بود که صاحب یک موقعیت بسیار خوب شد اما ضربه او را اونای سیمون با یک واکنش خوب دفع کرد.
پنج دقیقه بعد، بار دیگر گاوی با یک پاس خوب موراتا را راهی دروازه پرتغال کرد اما خروج کاستا شرایط را برای مهاجم اسپانیا سخت کرد و ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.
هرچه به دقایق پایانی نزدیک می شدیم، تلاش بازیکنان پرتغال برای رسیدن به گل بیشتر می شد و سرانجام در دقیقه ۸۲ این تیم به گل تساوی رسید. این بار روی حرکت ژوائو کانسلو از سمت راست و ارسال زمینی او بود که ریکاردو هورتا مقابل دروازه اسپانیا صاحب موقعیت شد و با یک ضربه بغل پای ساده کار را به تساوی کشید.
تیم میزبان بعد از این گل پیش کشید و چیزی نمانده بود که در دقیقه ۸۷ به گل تساوی برسد اما ضربه سر جوردی آلبا به شکل خطرناکی به بیرون رفت و در نهایت بازی با همان نتیجه ۱-۱ به پایان رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.