تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1402 - 12:29
کد خبر : 6781

محکومیت ۱۳ میلیاردی فولاد در آذر ماه

محکومیت ۱۳ میلیاردی فولاد در آذر ماه
سه بازیکن سابق فولاد خوزستان با طرح شکایت حقوقی به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد تومان، این باشگاه خوزستانی را محکوم کردند.

به گزارش پایگاه خبری سه امتیاز، فصل بیست‌وسوم لیگ برتر، برای فولاد خوزستان خوب پیش نرفته است. در کنار اخبار برکناری مربی، کسب نتایج ضعیف، عملکرد ضعیف بازیکنان خارجی و … اما ۱۰ روز پایانی آذر ماه برای این باشگاه خوزستانی سه خبر بد به همراه داشت.

بعد از اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال، تنها در بازه زمانی ۲۰ تا ۳۰ آذر ماه، باشگاه خوزستان موظف به پرداخت مبلغی بیش از ۱۳ میلیارد تومان شده است. قضیه از این قرار است که سعید آقایی، فرشید اسماعیلی و مهدی شیری از جمله بازیکنانی بودند که تاکنون از کمیته تعیین وضعیت حکم گرفتند. شکایت این بازیکنان روی هم ۱۲ میلیارد و ۹۸۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان محکومیت در پی داشته و اگر هزینه حق دادرسی را هم به آن اضافه کنیم بیش از ۱۳ میلیارد برای فولاد آب خورد خواهد خورد!

کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال به کلیه دعاوی مالی در عرصه فوتبال رسیدگی می‌کند و عمده فعالیت آن در دو محور است؛ یکی درخواست‌های مالی و رسیدگی به دعاوی مالی که از سوی بازیکنان، کادر فنی، کادر پزشکی تیم‌ها و باشگاه‌ها مطرح می‌شود و در بخش دیگر عهده‌دار امور کارگزاران فوتبال است.

این باشگاه مشکلی در پرداخت مالی ندارد، اما بر سر میزان پاداش بازیکنان فصل گذشته خود اختلاف‌نظر دارد. در چنین شرایطی بازیکنان هم وقتی نتوانستند از طریق باشگاه پاداش خود را دریافت کنند، از طریق کمیته تعیین وضعیت به پیگیری خواسته خود پرداختند.

باشگاه فولاد در فصل بیست‌ودوم لیگ برتر با مدیریت حمیدرضا گرشاسبی کار خود را آغاز کرد و در ادامه با حمیدرضا رادکیا به‌عنوان سرپرست و حمید شعبانی مدیرعامل باشگاه به کار خود ادامه داد.

این در حالی است که گفته می‌شود چند بازیکن سابق فولاد هم قصد دارند، شکایت‌شان را در این کمیته مطرح کنند. در صورت ثبت چنین شکایتی و محکومیت مجدد در کمیته تعیین وضعیت، قطعاً پرداختی فولاد افزایش چشمگیری خواهد داشت.

البته طبق بند ۱۴ قانون سقف بودجه در فصل بیست‌وسوم لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال، باشگاه‌ها نمی‌توانند بیش از ۲۰ درصد مبلغ پایه قرارداد، به بازیکنان، مربیان و سایر عوامل اجرایی مزایا و آپشن پرداخت کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.