تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 مهر 1402 - 19:25
کد خبر : 6668

ربیعی: نیازمند چند پنجره نقل و انتقالاتی هستیم

ربیعی: نیازمند چند پنجره نقل و انتقالاتی هستیم
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اعتقاد دارد، رقیب تیمش در هفته هفتم لیگ برتر روند آماده‌سازی بهتری در دو هفته اخیر داشته است.

به گزارش پایگاه خبری سه امتیاز، محمد ربیعی در نشست خبری پیش از بازی ذوب‌آهن اصفهان مقابل شمس آذر قزوین در هفته هفتم لیگ برتر، اظهار داشت: با وجود اینکه ۲۰ دقیقه دیگر جلسه فنی و آنالیز داشتم، به این دلیل در نشست خبری حاضر شدم که احترام عزیزان خبرنگار و اصحاب رسانه حفظ شود. امسال اولین سال حضور تیمی از استان قزوین در لیگ برتر است و این تیم خیلی قابل احترام است. استان قزوین شایستگی این را داشت که نماینده‌ای در لیگ برتر داشته باشد. بابت این موضوع، صعود به لیگ برتر و قهرمانی لیگ یک مجدداً به شمس آذر و طرفدارانش تبریک می‌گویم. در حوزه مدیریت آقای زندی، در حوزه مربیگری آقای دقیقی و همین‌طور پیشکسوتان قزوین امیدوارم بتوانند همین‌طور روند موفقیت را برای این استان خوب رقم بزنند.

وی افزود: درباره بازی فردا باید بگویم شمس آذر تیم خوبی در این هفته‌ها نشان داده است. تیمی انرژیک، دونده و پرتلاش است و محورهای فنی دارد. بازی فردا برای ما بسیار مهم و چالش‌برانگیز است. بدون تعارف شمس آذر در دو هفته اخیر بهتر از ما خودش را مهیای بازی کرده است. این تیم بازی تدارکاتی با دو تیم لیگ برتری داشته و به این مسابقه آمده است. ما هم با توجه به شرایطی که داشتیم یک بازی تدارکاتی با تیمی از یزد داشتیم. با توجه به وقفه لیگ برتر آن تیم خودش را در دو هفته اخیر بهتر توانست مهیای مسابقات کند. ما هم سعی می‌کنیم با تمرکز و برنامه‌ریزی و محوری که در ذوب‌آهن از زمان حضورم شکل گرفته است، کار را جلو ببریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره تفاوت سبزپوشان نسبت به فصول گذشته، تصریح کرد: درباره رویکرد ذوب‌آهن، به هر حال در این فصل برنامه‌ریزی صورت گرفته است و محدودیت‌های بسیاری زیادی داشته و داریم. ما مضیقه‌های خاص خودمان را از لحاظ مالی داریم. سعی کردیم تغییر فلسفه بازی و نگاه مدیریتی مربیگری به این قضیه داشته باشیم. ما نیازمند زمان هستیم و هر چه جلوتر برویم تیم تکمیل‌تر می‌شود. ارزیابی عملکرد ما در پایان فصل بهتر صورت می‌گیرد.

ربیعی همچنین خاطر نشان کرد: مدیران ارشد کارخانه ذوب‌آهن هم در شروع کار از ما خواستند برای بازگشت، نیازمند دو تا سه سال برنامه مدون هستند. باید بپذیریم در فوتبال برنامه‌ریزی حرف اول را می‌زند. در حوزه لیست تیم، ذوب‌آهن حداقل به چهار یا پنج پنجره نقل‌و‌انتقالاتی نیاز دارد. در سیستم تجهیزات، امکانات و بازسازی بهتر باید به مرور اتفاقات بهتری بیفتد. البته در این راه مشکلاتی داریم که به مرور حل خواهد شد.

وی راجع به وقفه مسابقات لیگ برتر هم یادآور شد: به نظرم همه صحبت کردند و زیاد هم صحبت شده است. روز قبل بازی دوست ندارم در این مورد حرفی بزنم. هر کسی می‌تواند تحلیل خودش را داشته باشد. نگرانی تمامی افراد درگیر را درک می‌کنم و هر کدام دغدغه‌های پیش روی خودشان را دارند، اما تا در جایگاه آنها نباشیم نمی‌توانیم قضاوت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد اینکه آیا  وقفه لیگ روی روند رو به رشد ذوب‌آهن تأثیر داشته یا خیر، گفت: دو بازیکن در تیم امید و بازی‌های آسیایی داشتیم. من جزو کسانی هستم که می‌گویم عدالت باید رعایت شود که می‌تواند کمی یا کیفی باشد. من می‌گویم شاید یک تیمی دو بازیکن عضو تیم امید داشته باشد، اما تأثیرگذار باشند. معتقدم جوری بازی‌ها پیش برود که هم نیازهای مربیان ملی برآورده شود و هم نیازهای تیم‌های لیگ برتری تا آنها در کوران رقابت‌های لیگ ضربه نبینند. چون دغدغه‌های تمام گروه‌های درگیر را می‌دانم، خودم را در معرض قضاوت قرار نمی‌دهم.

ربیعی درباره محرومان و مصدومان تیمش هم به خبرنگاران اظهار داشت: متأسفانه در بازی آخر مقابل استقلال خوزستان، آرش قادری با مصدومیت بلندمدت و شدید مواجه شد. بازیکن دیگری در تمرین دیروز مصدومیت جزئی داشت. دو بازیکن دیگرمان فردین یوسفی و محمدحسین اسلامی به تازگی از اردوی تیم امید و بازی آسیایی بازگشتند. ساعت ۹ امشب با تیم پزشکی جلسه دارم و بابت بازیکنان مصدوم جواب قطعی دریافت می‌کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.