تاریخ انتشار : جمعه 7 مهر 1402 - 15:22
کد خبر : 6602

مجیدی محکوم به کسب اولین پیروزی فصل

مجیدی محکوم به کسب اولین پیروزی فصل
فرهاد مجیدی امیدوار است که بالاخره نخستین پیروزی خود در فصل جدید لیگ امارات را کسب کند.

اتحاد کلباء امروز در چهارمین دیدار خود از فصل جدید رقابت‌های ادنوک لیگ امارات، به مصاف عجمان رده سیزدهمی می‌رود. دو تیمی که تاکنون هیچ پیروزی را کسب نکرده و با یک امتیاز، در رده‌های پایین جدول قرار دارند.

مجیدی فصل قبل توانست با دو پیروزی در سه هفته ابتدایی، شروع بسیار خوبی در لیگ امارات داشته باشد، ولی امسال اوضاع به کام او و کلباء پیش نرفته و آنها امروز به دنبال یک برد خارج از خانه هستند.

مجیدی در نشست خبری پیش از بازی گفته بود: برای ارتقای جایگاه خود در جدول رده بندی چاره‌ای جز پیروزی در دیدار مقابل عجمان نداریم. برای کسب سه امتیاز باید تمام تلاش خود را در مسابقه انجام دهیم.

این صحبت‌های مجیدی در شرایطی بیان شد که پس از شکست سنگین و چهار گله کلباء برابر الجزیره، برخی اخبار مبنی بر احتمال قطع همکاری طرفین شنیده می‌شد که مدیران باشگاه اماراتی قاطعانه این موضوع را رد کرده و بر ادامه همکاری با فرهاد تأکید کردند.

با این حال، مجیدی و کلباء در دیدار امروز، راهی جز پیروزی برابر عجمان ندارند. البته فرهاد می‌داند که حریف امروز آنها، تیم دست و پا بسته‌ای نیست و می‌گوید: باید در نظر داشته باشیم که تیم عجمان در سطوح خوبی عمل می‌کند.

فرهاد در پایان نشست خبری نیز بر انجام یک بازی با تمرکز بالا تأکید کرد و گفت: ما باید در مسابقه بسیار هوشمندانه بازی کنیم. امیدوارم به نتیجه برنده برسم و با امتیاز کامل برگردم.

دیدار دو تیم امروز و از ساعت ۱۶:۵۰ به وقت تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.