تاریخ انتشار : دوشنبه 3 مهر 1402 - 12:26
کد خبر : 6536

صعود والیبال ایران به فینال بازی های آسیایی هانگژو

صعود والیبال ایران به فینال بازی های آسیایی هانگژو
تیم ملی والیبال ایران با برتری سه بر صفر مقابل قطر به فینال بازی های آسیایی رسید و مدال نقره اش را مسجل کرد.

به گزارش پایگاه خبری سه امتیاز، تیم ملی والیبال ایران در مرحله نیمه نهایی نوزدهمین دوره بازی های آسیایی به مصاف قطر رفت.شاگردان عطایی بعد از برتری مقابل نپال،بحرین و تایلند مستقیما به نیمه نهایی رسید.در طرف دیگر ژاپن ‌-چین برگزار کننده مسابقه ماقبل فینال هستند.

شاگردان بهروز عطایی ست اول بازی را با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به سود خود تمام کردند،ست دوم نیز برای تیم ایران دشواری نداشت و آنها ۲۵ بر ۲۰ برنده این ست را به پایان رساندند.در آخرین ست نیز نتیجه ۲۵ بر ۲۲ برای ایران ثبت شد.چین یا ژاپن حریف فینال ایران خواهند بود که بازی آنها بعد از بازی ایران برگزار خواهد شد.

سید محمد پولادگر به همراه مناف هاشمی در سالن والیبال از نزدیک در کنار محمدرضا داورزنی شاهد این بازی بودند.

مسابقات والیبال مردان نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی از روز سه‌شنبه ۲۸ شهریور آغاز شده است و تا فردا چهارم مهرماه زمان برگزاری دیدار نهایی و فینال در شهر هانگژو کشور چین ادامه دارد.

سیدمحمد موسوی عراقی (کاپیتان)، محمد ولی‌زاده، مهدی جلوه، محمد طاهر وادی، جواد کریمی، امیرحسین اسفندیار، شهروز همایونفرمنش، میثم صالحی، پوریا حسین خانزاده، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، محمدرضا حضرت‌پور ۱۲ بازیکن تیم ملی والیبال ایران در این رقابت‌ها هستند.

مصطفی کارخانه به عنوان سرپرست، بهروز عطایی (سرمربی)، علیرضا طلوع‌کیان (مربی) یاناس ویچیچ (کمک مربی و بدنساز)، نیما ده‌پناه (فیزیوتراپ)، امین علی اکبری (آنالیزور) و مهدی فتحی به عنوان ماساژور کادر فنی تیم ملی ایران در این رقابت‌ها هستند.تیم ملی والیبال ایران بلافاصله بعد از بازی‌های آسیایی در مسابقات انتخابی المپیک در کشور برزیل شرکت می‌کند که این رقابت‌ها از ۸ تا ۱۶ مهرماه برگزار می‌شود و تیم ملی با ۱۴ بازیکن در آن شرکت خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.