تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مرداد 1402 - 12:49
کد خبر : 6264

وستهام و منچستریونایتد در آستانه توافق برای انتقال مگوایر

وستهام و منچستریونایتد در آستانه توافق برای انتقال مگوایر
مدافع انگلیسی منچستریونایتد در آستانه ترک این تیم و پیوستن به وستهام قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری ۳ امتیاز، هری مگوایر که فصل گذشته در ترکیب تیم تحت‌هدایت اریک تن‌هاخ نقش پررنگی نداشت و بازوبند کاپیتانی منچستریونایتد هم از او گرفته شد، ظاهراً به این نتیجه رسیده که برای حفظ جایگاهش در ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال انگلیس و همراهی این تیم در مسابقات یورو ۲۰۲۴ باید به تیمی برود که فرصت بیشتری برای بازی کردن پیدا کند.

بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس»؛ باشگاه وستهام در آستانه توافق با باشگاه منچستریونایتد برسر جذب مگوایر در ازای ۳۰ میلیون پوند است. ساختار این معامله در حال نهایی شدن است و انتظار نمی‌رود وستهام برای توافق شخصی با این بازیکن مشکلی باشد.

گفته می‌شود دیوید مویس به مگوایر ۳۰ ساله قول داده که در صورت پیوستن به وستهام، بازوبند کاپیتانی این تیم را به او خواهد سپرد. این ملی‌پوش انگلیسی فصل گذشته تنها در هشت بازی لیگ برتری در ترکیب اصلی منچستریونایتد قرار گرفت.

هری مگوایر که تابستان ۲۰۱۹ در ازای ۸۰ میلیون پوند از لسترسیتی جدا و به منچستریونایتد پیوست، در چند سال اخیر به دلیل عملکرد ضعیفش بسیار مورد انتقاد قرار گرفته است.

او که دو سال دیگر از قراردادش با منچستریونایتد باقی مانده، تاکنون در ۱۷۵ بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار ۷ گل‌ زده و ۵ پاس‌گل را از خود برجای گذشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.