تاریخ انتشار : جمعه 19 فروردین 1401 - 9:53
کد خبر : 4159

بازگشت دژاگه و نساجی فعلاً منتفی است

بازگشت دژاگه و نساجی فعلاً منتفی است
کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران فعلا نمی تواند با نساجی به فوتبال ایران بازگردد.

به گزارش سه امتیاز، در روزهای گذشته اشکان دژاگه در تمرینات نساجی حاضر بود و حضور این بازیکن در جمع شاگردان ساکت الهامی شائبه‌های فراوانی را درباره‌ی احتمال بازگشت او به لیگ ایران به وجود آورد.

حضور مسعود شجاعی در جمع بازیکنان نساجی و ارتباط نزدیک شجاعی-دژاگه از دلایل اصلی حضور این هافبک باتجربه در تمرینات نساجی بوده و به نظر می‌رسد که اشکان دژاگه به دنبال حفظ فرم ایده‌آل برای ادامه مسیر فوتبالی‌اش است.

ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه نساجی در گفتگو با برنامه‌ی «شب‌های فوتبالی» در واکنش به جذب دژاگه توضیح داد: او به واسطه‌ی رفاقتی که با مسعود شجاعی و ساکت الهامی دارد در تمرینات ما حضور پیدا می‌کند؛ به لحاظ قانونی، نقل و انتقالات به پایان رسیده و ما نمی‌توانیم از اشکان دژاگه استفاده کنیم.

وی افزود: با توجه به رفاقتی که او با آقای شجاعی و الهامی دارد، قرار است چند صباحی در کنار تیم ما باشد و این اتفاق باعث افتخار ما هم بوده که اشکان دژاگه در تیم ما حضور داشته باشد و انشالله اگر فرصت باشد فصل آینده از دژاگه در تیم‌مان استفاده می‌کنیم.

اشکان دژاگه ۳۵ ساله بعد از جدایی از الشحانیه قطر، چند ماه است که دور از میادین بوده و در فکر انتخاب تیم جدید خود می‌باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.