تاریخ انتشار : شنبه 5 فروردین 1402 - 14:46
کد خبر : 5675

رحمانِ رجیم تیم ملی فوتبال ایران

رحمانِ رجیم تیم ملی فوتبال ایران
سه امتیاز- مربی تیم ملی با وجود شروع همکاری با قلعه نویی به دلیل توییت معاون وزیر ورزش از سمتش برکنار شد.

به گزارش پایگاه خبری سه امتیاز، در حالی که رحمان رضایی روز ۲۸ اسفند به عنوان مربی تیم ملی در اردوی تیم ملی حاضر شد بعد از توییت معاون وزیر ورزش، برکنار شد.

هیچ رفاقتی با رحمان رضایی ندارم اما کار یامین پور به عنوان معاون وزیر ورزش صحیح نیست.

اولا که او یامین پور معاون وزیر ورزش نه فرد مستقل، بنابراین توییتر جای طرح مطالبات نیست مگر اینکه مقصود برداشت تبلیغاتی از توییتر و طرح نامش میان انبوه مخاطبان ورزشی باشد.

دوم: توییت او و برکناری رضایی، سند دخالت عوامل خارج از فدراسیون فوتبال در امور جاری است که می تواند برای فوتبال کشورمان دردسرساز شود.
سوم استناد توییت معاون وزیر ورزش به ایران اینترنشنال، رسانه ای که طبق قانون مملکت همکاری با آن خلاف، بعد معاون وزیر برای اثبات حرف هایش به آنها استناد کرده و به نوعی برایشان تبلیغ و لابد جذب مخاطب هم کرده است. آنها هم کلی کیف می کنند که آخ جان، حتی. سرسخت ترین نفرات به ما استناد می کنند!

چهارم فرض رحمان رضایی اشتباهی داشته وقتی منجر به محکومیت کیفری نشده، معاون وزیر ورزش باید تدبیر داشت و مثلا درخواست می کرد پیرامون فعالیت در شبکه های مجازی بندی گنجانده شود.

پنجم مسئول روابط عمومی وزارت ورزش، مدیر رسانه تیم ملی فوتبال هم هست. گوشه ای از همکاری تیم ملی و وزارت ورزش، ای کاش یامین پور که سابقه غیر ورزشی داشته حداقل از همکاران خودش در وزارتخانه مشاوره می گرفت.

توییت یامین پور بزرگترین نمره منفی را برای وزارت ورزش تحت نظر سجادی داشت. چرا که ناهماهنگی و عدم تسلط وزارت ورزش را به وضوح نشان داد. با این اوصاف آیا تخریب وزارتخانه کشور در اذعان عمومی با آرمان های انقلابی یامین پور در تضاد نیست؟ شاید هم مسایل سیاسی پشت پرده در کار است که برای امثال ما روشن نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.