تاریخ انتشار : جمعه 22 بهمن 1400 - 22:11
کد خبر : 3751

فکری: اتفاقات نیم فصل اول را باید فراموش کنیم

فکری: اتفاقات نیم فصل اول را باید فراموش کنیم
سه امتیاز: سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: امیدوارم بچه ها اتفاقات نیم فصل اول را فراموش کنند و با روحیه خوبی وارد بازی با سپاهان شوند تا بتوانیم از این بازی با دست پر خارج شویم و با امتیاز برگردیم.

به گزارش سه امتیاز، محمود فکری  در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان اصفهان در هفته هفدهم لیگ برتر اظهارل داشت:

بازی فردا برایمان خیلی مهم است و باید امتیاز بگیریم. بازی سختی داریم. سپاهان تیم بزرگی است و بازیکنان ، مربیان و تشکیلات بسیار خوبی دارد. با این حال با توجه به تعطیلاتی که داشتیم، توانستیم تمرینات خوبی را پشت سر بگذاریم. از طرفی چند بازیکن جذب کردیم. امیدوار هستیم فردا با تمام وجود بازی کنیم.

وی ادامه داد:

امیدوارم بچه ها اتفاقات نیم فصل اول را فراموش کنند و با روحیه خوبی وارد بازی با سپاهان شوند تا بتوانیم از این بازی با دست پر خارج شویم و با امتیاز برگردیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره اینکه سپاهان نتایج دلخواهی در گذشته نگرفته، تاکید کرد:

سپاهان همیشه یکی از تیم های خوب کشورمان بوده است. همیشه این تیم مدعی قهرمانی است. آنها تیم بزرگی هستند و ساختار خوبی دارند. سال گذشته با توجه به حضور آقای نویدکیا سپاهان نتایج خوبی گرفت و رقابت فشرده ای با پرسپولیس برای قهرمانی داشت. امسال هم آنها خوب شروع کردند اما مشکلاتی در مسیر پیش آمد. با این حال سپاهان همیشه سپاهان است و تیم خوبی محسوب می‌شود. آنها در نیم فصل دوم می‌توانند دوباره مدعی شوند. انگیزه دارند و ضعف های خود را پوشش دادند و آماده نیم فصل دوم هستند. ما کار سختی داریم اما امیدواریم با ارائه یک بازی خوب امتیاز بگیریم و با دست پر خارج شویم. امیدوارم بازی قشنگی شود و بینندگان لذت ببرند.

فکری درباره بازیکنانی که به تیمش اضافه شدند، گفت:

ما در حال حاضر آقای امین اسدی، مهدی هاشم‌نژاد، محمد مشایخ، حسن مرادی را اضافه کردیم. پیمان میری هم قرارداد بسته اما هنوز اضافه نشده است. احمد الجبوری هم اضافه شد و در تمرینات حضور دارد. یک جای خالی دیگر هم که انشاالله به عنوان بازیکن آزاد خرید خواهیم کرد.

او درباره غایبان نفت برای مسابقه با سپاهان افزود:

برخی بازیکنان از ما جدا شدند اما برای این بازی محروم و مصدوم نداریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.