تاریخ انتشار : یکشنبه 17 دی 1402 - 19:25
کد خبر : 7532

قلی زاده: مصدومیت طولانی مدت داشتم

قلی زاده: مصدومیت طولانی مدت داشتم
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران می گوید مصدومیت طولانی مدت داشتم اما خدا را شکر همه چیز خوب است. از امیر قلعه‌نویی تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرد.

به گزارش پایگاه خبری سه امتیاز، علی قلی‌زاده در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم ملی فوتبال اظهار داشت: شرایط تیم ملی خوب پیش می‌رود و یک دیدار تدارکاتی نیز با برد پشت سر گذاشتیم و امیدوارم در جام ملت‌های آسیا این روند را داشته باشیم. بورکینافاسو تیم قدرتمندی بود و امیدوارم از این بازی درس‌هایی بگیریم و استفاده کنیم.

وی در مورد شانس قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا تصریح کرد: تمام تمرکزمان را گذاشته‌ایم که بهترین نتایج را بگیریم اما از الان نمی‌توانیم درباره قهرمانی حرف بزنیم. ما بازی به بازی پیش می‌رویم تا بتوانیم برنده شویم و مردم را خوشحال کنیم.

هافبک تیم ملی فوتبال در رابطه با وضعیت خودش گفت: مصدومیت طولانی مدت داشتم اما خدا را شکر همه چیز خوب است. از امیر قلعه‌نویی تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرد.

قلی‌زاده در خصوص اینکه برخی‌ها اعتقاد دارند با شرایط فوتبال ایران حضور در جمع چهار تیم پایانی جام ملت‌های آسیا می‌تواند دستآورد خوبی باشد، گفت: نسل فعلی با این کیفیت یکی از بهترین نسل‌های فوتبال است. امیدوارم جزو چهار تیم پایانی باشیم و تا پای جان برای موفقیت تیم ملی تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.