تاریخ انتشار : یکشنبه 17 دی 1402 - 19:32
کد خبر : 7529

اسدی: تلاش می کنم جواب لطف قلعه نویی را بدهم

اسدی: تلاش می کنم جواب لطف قلعه نویی را بدهم
بازیکن ملی پوش سپاهان می گوید ه ابتدا جواب لطف امیر قلعه نویی را بدهم و بعد سرباز خوبی برای کشورم باشم.

به گزارش پایگاه خبری سه امتیاز، رضا اسدی در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم ملی اظهار داشت: اول از همه باید بگویم خیلی خوشحالم که در این اردو و شرایط هستم. ما خیلی اردوی خوبی داشتیم و به یک هماهنگی نسبی هم رسیدیم. فردا ان‌شاءالله عازم قطر می‌شویم و امیدوارم آنجا هم شرایط خوبی داشته باشیم و بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

وی در مورد اردوی تیم ملی در کیش گفت: اینجا همه چیز خوب است؛ مخصوصاً هتل و محل تمرین‌مان. خدا را شکر همه چیز خوب است.

بازیکن تیم ملی درباره اینکه او با درخشش در لیگ برتر به تیم ملی دعوت شده و چقدر امیدوار است این درخشش را در تیم ملی نیز ادامه دهد، تصریح کرد: این چیزی نیست که مخصوص من باشد، این به همه بازیکنان تیم برمی‌گردد. همه بازیکنان همه تلاش‌شان را می‌کنند تا تیم ملی بهترین نتیجه را بگیرد.

اسدی درباره حمایت‌ هواداران در جزیره کیش از تیم ملی عنوان کرد: خیلی حمایت‌ها خوب بوده است. فکر می‌کنم مثل همیشه همه در کنار هم هستیم. امیدوارم با سعی و تلاش و دعای خیر بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

«چقدر امیدواری در خط حمله فرصت بازی به تو برسد و بتوانی به تیم ملی کمک کنی؟» وی در پاسخ به این سوال عنوان کرد: اول از همه فکر می‌کنم نزدیک به یک سال است که مهاجم بازی می‌کنم و بیشتر در فاز هجومی بازی می‌کنم. شرایط طوری است که در هر فرصتی که به دست بیاورم تمام تلاشم را می کنم که ابتدا جواب لطف امیر قلعه نویی را بدهم و بعد سرباز خوبی برای کشورم باشم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.