تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 دی 1402 - 2:00
کد خبر : 7386

جیرونا در ماراتن گلزنی، اتلتیکومادرید را تسلیم کرد

جیرونا در ماراتن گلزنی، اتلتیکومادرید را تسلیم کرد
نبرد دو تیم بالانشین جدول رده‌بندی لالیگای اسپانیا با پیروزی شگفتی‌ساز این فصل مسابقات همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری سه امتیاز، در ادامه بازی‌های هفته نوزدهم لالیگا، هفته پایانی نیم‌فصل اول این رقابت‌ها از نخستین دقیقه بامداد امروز (پنجشنبه) جیرونای رده دومی میزبان نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش یعنی اتلتیکومادرید رده سومی بود که این بازی با برتری ۴ بر ۳ جیرونا خاتمه یافت.

در این دیدار والری فرناندس در دقیقه ۲، ساویو در دقیقه ۲۶، دالی بلیند در دقیقه ۳۹ و ایوان مارتین در دقیقه ۱+۹۰ برای جیرونا گلزنی کردند و هر سه اتلتیکومادرید نیز توسط آلوارو موراتا در دقایق ۱۴، ۴۴ و ۵۴ به ثمر رسیدند. مهاجم اسپانیایی اتلتیکو در دقیقه ۱+۴۵ هم گلی دیگر به ثمر رساند که VAR آن را مردود اعلام کرد.

با این نتیجه، شگفتی‌ساز کاتالان پانزدهمین پیروزی‌اش را در فصل جاری کسب کرد و ۴۸ امتیازی شد تا اکنون فقط به خاطر شکست در بازی رودررو، پایین‌تر از رئال مادرید در رده دوم جدول لالیگا باقی بماند. اتلتیکومادرید اما با ۳۸ امتیاز فعلاً در رده سوم جدول باقی می‌ماند، اما در صورت پیروزی بارسلونا در خانه لاس‌پالماس در دیداری که از نخستین دقیقه بامداد روز جمعه آغاز خواهد شد، این تیم تحت هدایت ژاوی هرناندس خواهد بود که به رده سوم صعود می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.