تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 دی 1402 - 21:18
کد خبر : 7357

مارتینس: دیگر خطر سقوط را احساس نمی‌کنیم

مارتینس: دیگر خطر سقوط را احساس نمی‌کنیم
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به بحث‌های مربوط به اعتراض حریف مازندرانی واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری سه امتیاز، مارتینس بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل نساجی مازندران در نشست خبری اظهار داشت: من ۱۱ بازی سرمربی این تیم بوده‌ام. از روز اولی که در این تیم بوده‌ام، تیم وضعیت بدی داشت، بدون امتیاز. ما نیم‌فصل اول را تمام کردیم و دیگر خطر سقوط نداریم. ما تیمی بودیم که در بیشتر بازی‌ها گل دریافت می‌کردیم. می‌دانید که چند بازی است گلی دریافت نکرده‌ایم. شما باید این را بدانید چون حرفه‌ای هستید. پیکان، ذوب‌آهن، استقلال، آلومینیوم، استقلال خوزستان منظورم این است از زمانی من سرمربی تیم شده‌ام تعداد گل های خورده تیم کمتر شده است. امروز باید ۳ بر صفر پیروز می‌شدیم.

وی افزود: از همه رسانه‌ها تشکر می‌کنم برای حمایتی که از من کردید. از هواداران تشکر می‌کنم که ۹۰ دقیقه تیم را تشویق و حمایت کردند و مهمتر از همه عملکرد و تلاش بازیکنان در زمین بود. بازی را امروز خوب شروع کردیم. بعد از گل اول دو موقعیت خوب گلزنی دیگر هم داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد با اشاره به صحبت‌های کادر فنی نساجی گفت: شنیده‌ام در مورد داوری صحبت‌های مطرح شده اما توپی که در ابتدای بازی به عسگری رسید آفساید نبود. اینها بحث‌های حاشیه‌ای است در طول ۹۰ دقیقه ما از حریف سرتر بودیم.

ایگناسیو در مورد اینکه “در ۲۵ دقیقه آخر تیم شما چند موقعیت گلزنی را توسط بازیکنان جوانش از دست داد”، عنوان کرد: ممنون از سؤال‌تان، یک روز دوستی از من پرسید از بازیکنان آکادمی استفاده می‌کنید من آن روز گفتم تازه به این تیم آمده‌ام بعد از مدتی که گذشت اکنون بازیکنان جوان تیم ما زیاد شده‌اند. جوانان اکنون بسته به عملکردشان دارد تا بتوانند در زمین بازی کنند.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد فولاد در نیم‌فصل دوم نیاز به تقویت دارد، اظهار داشت: کاملاً متوجه‌ام فولاد تیم بزرگی است. این موضوع را متوجه‌ام که فولاد در گذشته جام‌های قهرمانی برده است. ما لحظات سختی را در نیم فصل اول پشت‌سر گذاشتیم و این مسائل بستگی به سیاست باشگاه دارد. منتظریم که اتفاقات خوب در نیم فصل دوم بیفتد. این موضوع را فراموش نکنید که باشگاه مطمئناً تیم را تقویت خواهد کرد به صورت خیلی جدی.

سرمربی تیم فوتبال فولاد در مورد لیست خروجی تیم گفت: در روز آینده این لیست را ارائه می‌دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.