تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 دی 1402 - 20:43
کد خبر : 7354

آلکاراس: اتفاقات بازی علیه ما رقم خورد

آلکاراس: اتفاقات بازی علیه ما رقم خورد
سرمربی تیم فوتبال نساجی می‌گوید که اشتباه بزرگ داوری باعث شد که یک گل برعلیه تیمش به ثمر برسد.

لوکاس آلکاراس در نشست خبری بعد از بازی نساجی مقابل فولاد خوزستان در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: اول از همه به تیم فولاد بابت پیروزی‌شان تبریک می‌گویم. برا این باورم که ۱۵ دقیقه اول بازی را متعادل شروع کردیم.  اشتباه بزرگ داوری باعث شد که یک گل برعلیه ما به ثمر برسد و فولاد با نتیجه یک بر صفر جلو بیفتد. من موضوع را واقعاً متوجه نمی‌شوم، آفساید کاملاً واضح بود. بعد از آن لحظه هر اتفاقی که در بازی افتاد، می‌توان گفت یک مانع سر راه تیم ما قرار داد و بازی علیه ما برگشت و  ۲ بازیکن ما مصدوم شدند.

وی افزود: محمود قائد رحمتی هم از زمین مسابقه اخراج شد. در حالی که در جریان بازی تلاش می‌کردیم بازی را به مساوی بکشانیم تیم ما مجبور شد ۹ نفره بازی را ادامه بدهد. در این شرایط که دو مصدوم داریم و یک بازیکن ما هم که در یک صحنه مشکوک اخراج شد که نباید می‌شد. در این شرایط پیروزی در مسابقه برای ما به آن شکلی که می‌خواستیم خیلی سخت بود. تیم فولاد هم  به هر حال فوتبال خوبی ارائه داد و سعی کرد در ضد حمله‌ها کار کند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی ادامه داد: من دوست داشتم این بازی را در شرایط متفاوت می‌دیدیم و همه اتفاقات علیه تیم ما رقم نمی‌خورد. آن وقت می‌دیدیم که بازی چطور ادامه پیدا می‌کند. از یک سمت دیگر اگر بخواهیم موضوع را به صورت دیگر بررسی کنیم یک مقدار با عملکرد لازم برای پیروزی در مسابقه فاصله داشتیم. در نهایت دوست داشتم بدون مصدومان، بازیکن اخراجی، محروم و بدون یک گل ناعادلانه به پایان برسانیم. چون که واقعاً خیلی خوب است که یک بازی را بدون مسائل جانبی سپری و تماشا می‌کردیم.

آلکاراس با اشاره به تعدد بازیکنان مصدوم نساجی تصریح کرد: وقتی ۵-۶ جلسه تمرینی را با تیم پشت سرگذاشتیم و سعی کردیم تیم را برای این مسابقه آماده کنیم. ۷ بازیکن مصدوم و یک بازیکن نسبتاً مصدوم داشتیم. الان بعد از پایان بازی ما ۹ بازیکن صد درصد مصدوم داریم. این موضوع کمی کار را برای ما سخت کرد.

وی در مورد تاثیر منفی حضور نساجی در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: طبیعتاً وقتی تیمی علاوه بر مسابقات لیگ برتر در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هم شرکت می‌کند. صد در صد باید تاوان آن را هم پرداخت کند. وقتی شما بازیکنانی دارید که صد در صد در ترکیب اصلی تیم ماه‌ها بازی کردند و بازیکنان اصلی تیم بودند این مصدومیت‌ها بعد آن اتفاق می‌افتد.  دوست نداریم بهانه بیاوریم.

سرمربی نساجی درباره تعدد مصدومان تیمش و تاثیر آن روی سختی چینش ترکیب اولیه، گفت: سرمربی وقتی شما تصور کنید چه بازیکنانی که نام بردم از فرشید اسماعیلی، محمدرضا آزادی و … با این تعداد مصدوم چیدن ترکیب ۱۱ نفره اولیه خیلی سخت می‌شود.

آلکاراس راجع به لزوم حفظ امید در میان شاگردانش تصریح کرد: نباید بعد از این همه اتفاقات ناامید شویم الان زمان ناامیدی و شکایت نیست. باید  سخت کار کنیم  و برای پیروزی در مسابقات شروع کنیم و بازیکنان مصدوم را برگردانیم و تیم را به آمادگی لازم برسانیم.

وی با ارسال پیامی خطاب به هواداران نساجی گفت: از اینجا برای هواداران پیام دارم. همین‌جا قول می‌دهیم سخت کار کنیم و تلاش کنیم دوباره تیم را به شرایط آرمانی بازی خوب را همراه با برد، سختکوشی و جدیت به آنها تقدیم کنیم.

سرمربی نساجی در مورد نیم فصل دوم لیگ برتر عنوان کرد: ما ۱۵ بازی مسابقه داریم که بتوانیم برگردیم و تیم را به برگردانیم و به جایگاهی که لازم است برسانیم. زمانی که از دست دادیم دوباره بتوانیم کسب کنیم.

آلکاراس در پاسخ به این سوال که غیبت محمدرضا آزادی چقدر روی کیفیت بازی تیمش تاثیر داشت، گفت:  محمدرضا آزادی  مهاجم نوک و اصلی تیم هست. قبل از اینکه بیاییم و با تیم کار کنیم. تقریبا تمام بازی‌ها و دقایق را کار کرده است. اما بازی قبل ما مصدوم شد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.