تاریخ انتشار : دوشنبه 11 دی 1402 - 18:51
کد خبر : 7289

جعفری: ما به یک یا دو پیروزی قانع نیستیم

جعفری: ما به یک یا دو پیروزی قانع نیستیم
بازیکن تیم فوتبال شمس آذر می گوید هم تیمی هایش به یک پیروزی قانع نیستند.

به گزارش پایگاه خبری سه امتیاز، رحمان جعفری بعد از پیروزی یک بر صفر شمس آذر مقابل سپاهان در هفته پانزدهم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود. سپاهان تیم صدر جدول بود و بیشترین تعداد بازیکنان دعوت شده به تیم ملی را دارد. فکر می‌کنم تیم بسیار قدرتمندی بود و بازی بسیار سختی داشتیم.

وی افزود: به لطف خدا و هواداران که سنگ تمام گذاشتند این جو فوق العاده است باید ازشان تشکر کنیم و خدارا شکر بازی را  برد پشت سر گذاشتیم.

بازیکن تیم فوتبال شمس آذر راجع‌به موقعیت‌های تیمش بعد از به ثمر رسیدن گل و عملکرد پیام نیازمند تصریح کرد: بعد از گل ما موقعیت گل‌های زیادی داشتیم. پیام(نیازمند) گلر تیم ملی و خیلی خوب است این عملکرد او خیلی طبیعی است.

جعفری در پاسخ به این سوال که آیا تیمش می‌تواند در نیم فصل دوم این روند خوب و نمایش‌های زیبا را تکرار کند، عنوان کرد: فکر می‌کنم ما هشت بازی هستیم که نباختیم.  اینجوری نیست که به یک یا دو بازی قانع باشیم. هر بازی برای سه امتیاز می رویم. برای ما فرق نمی‌کند که کدام تیم جلوی ما بازی می کند.

وی در مورد اینکه آیا در پنجره نقل و انتقالاتی نیم فصل امکان جابه جایی او وجود دارد، عنوان کرد: الان زود است که تصمیم بگیرم. نقل و انتقالات هم ۴۰ یا ۵۰ روز وقت دارد. تا ببینم شرایط چطور می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.