تاریخ انتشار : شنبه 9 دی 1402 - 17:10
کد خبر : 7103

ویسی: مربی بعدی زمان دارد تیمی در حد این شهر ببندد

ویسی: مربی بعدی زمان دارد تیمی در حد این شهر ببندد
سرمربی صنعت نفت آبادان با اعلام جدایی‌اش از این تیم تأکید کرد، سرمربی بعدی طلایی‌پوشان آبادان فرصت دارد تیمی در حد این شهر ببندد.

به گزارش پایگاه خبری سه امتیاز، عبدالله ویسی در نشست خبری بعد از دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و صنعت نفت آبادان که به برتری ۳ بر صفر تراکتور انجامید، اظهار داشت: بازی بسیار خوب و روانی برای هر دو تیم بود، به ویژه برای تراکتور. ما قبل از اینکه گل اول را دریافت کنیم می‌توانستیم به گل برسیم، ولی متأسفانه کم‌تجربه بودیم. مقابل تیم گردن کلفت تراکتور و هوادارانش، یک موقعیت هم برای ما یک موقعیت بود، اما به ثمر نرساندیم. ما نیمه اول را با شکست دو گله به پایان رساندیم، ولی در نیمه دوم هجومی بازی کردیم. متأسفانه در امر گلزنی موفق نبودیم و تراکتور گل سوم را هم زد و به آنها تبریک می‌گویم.

وی در واکنش به این موضوع که صنعت نفت علی‌رغم بازی‌های خوبی که به نمایش می‌گذارد، اما حاشیه‌های اطراف این تیم نگذاشته است تا نتیجه بگیرد، تصریح کرد: همینطور بوده است. حواشی اطراف تیم نتایج ما را تحت تأثیر قرار داده است. ما با یک روحیه بسیار بد به تبریز آمدیم. در این روزها شاید بازیکنان چهار کلمه با هم حرف نزنند و به لحاظ روانی اصلاً خوب نبودیم، اما با تمام وجود مقابل تیم گردن‌کلفت تراکتور بازی کردیم که البته سهمی در بازی امروز نداشتیم. متأسفانه در آبادان همیشه باید با حاشیه‌ها بجنگیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت درباره آینده‌اش در این تیم بعد از بازی با تراکتور گفت: من سه هفته پیش با باشگاه توافق کردم که از صنعت نفت جدا شوم، اما چون زمان خوبی نبود به من گفتند که سه بازی دیگر بمانم و توافق کردیم بعد از بازی با تراکتور از جمع صنعت نفت جدا شوم. همین جا از همه مردم شریف آبادان تشکر می‌کنم و بابت اینکه امسال نتوانستم کاری کنم، عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم مربی بعدی که زمان خوبی برای آماده‌سازی دارد، به تیم کمک کند. مربی آینده ۶۰ روز زمان خواهد داشت. هر کس که به آبادان آمد نگوید من زمان نداشتم و تیم را نبستم، او زمان دارد که تیمی در حد نام آبادان ببندد. من همین جا از مردم باشرف آبادان خداحافظی می‌کنم.

ویسی راجع به اینکه تیم‌های سابق او همیشه ساختار دفاعی خوبی داشتند، اما در صنعت نفت این موضوع دیده نشد، خاطر نشان کرد: من اولین بار است که تیمم به این شکل بازی می‌کند. ما همیشه در بحث دفاع و ضدحمله کار می‌کردیم و در تیم‌های گذشته نسبتاً موفق بودیم، اما زمانی که بازیکن تمرکز نداشته باشد نمی‌تواند کار کند. ما در این سه چهار روز روی مسائل روانی کار کردیم تا کارمان را خوب تمام کنیم، اما نشد. ما وقتی گل می‌خوریم چون بازیکنان می‌خواهند جبران کنند اتفاقات ناگوارتری برای ما می‌افتد.

وی در پاسخ به این پرسش که «غیبت ریکانی دلیل فنی داشت؟»، گفت: طالب مصدوم بود و بازی نکرد. او هفته گذشته هم تمرین نکرده بود و یک سرماخوردگی داشت. طالب در سه روز گذشته تمرین نکرده بود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه در پایان نیم‌فصل، لیگ بیست‌وسوم را چطور دیده است، خاطر نشان کرد: لیگ بسیار پویا و خوبی است. سه چهار تیم برای قهرمانی و سهمیه آسیا می‌جنگند و معلوم است که برای رده‌های بالای لیگ تلاش می‌کنند. چهار پنج تیم هم در پایین جدول سر و کله می‌زنند تا بالا بیاییند. سه چهار تیم نیز که برای سهمیه آسیا بسته شده بودند، در میانه جدول جای‌شان امن است.

وی در پاسخ به این سؤال که «در این فصل بازیکن شاخصی بود که شایسته دعوت به تیم ملی باشد؟»، گفت: چندین سال است که ما بازیکن شاخصی نداشتیم. باشگاه‌ها نتیجه‌گرا شدند و اصلاً بازیکن خوبی معرفی نکردیم و حتی لژیونر جدیدی هم نداشتیم.

ویسی راجع به اینکه چرا فوتبال خوزستان دیگر مثل گذشته نتیجه نمی‌گیرد، گفت: من زمانی که در استقلال خوزستان بودم سال اول با تفاضل گل در لیگ برتر ماندیم، سال دوم با پلی‌آف ماندیم و در سال سوم من را اخراج نکردند و تیم را قهرمان کردیم. من در سال اول که به صبا رفتم، تیم را در لیگ نگه داشتم و در سال دوم دستم باز بود و تیم را آسیایی کردم. من فقط این را می‌دانم که شاید نتیجه‌گرا شدیم. خیلی‌ از مسائل دست به دست هم می‌دهد که با رفتن ویسی خیلی‌ چیزها رو شود. یکسری آدم‌های سودجو دنبال تعویض مربیان هستند و نمی‌گذارند یک مربی سر جای خودش باشد و کار کند و برای آینده آن باشگاه تلاش کند. ما بازیکنان بومی‌مان بهترین پیشنهاد را داشتند و نرفتند، ولی در ورزشگاه مورد سرزنش قرار می‌گیرند. در اول فصل طالب ریکانی پیشنهاد داشت، ولی از صنعت نفت نرفت، احمد شریعت‌زاده و فاخر تهامی هم پیشنهاد داشتند، ولی در شهر خودشان ماندند، اما متأسفانه آنهایی که رفتند بیشتر برای یک عده‌ای عزیز هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.