تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 دی 1402 - 18:03
کد خبر : 6992

بادامکی: با آرای کمیته‌های انضباطی و استیناف دیگر قانون سقف قرارداد ملاک نیست

بادامکی: با آرای کمیته‌های انضباطی و استیناف دیگر قانون سقف قرارداد ملاک نیست
معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس می‌گوید بعد از آرای صادر شده توسط کمیته‌های انضباطی و استیناف فدراسیون فوتبال دیگر قانون سقف قرارداد ملاک نیست.

به گزارش پایگاه خبری سه امتیاز، حسین بادامکی در آستانه برگزاری بازی پرسپولیس – نساجی معوقه از هفته ششم لیگ برتر، اظهار داشت: فکر می‌کنم با توجه به شرایطی که جدول دارد و امتیازی که لازم داریم و اینکه سپاهان امروز باخت، فرصت خوبی است که ان‌شاءالله بتوانیم بازی امروز را با پیروزی پشت سر بگذاریم و خودمان را به تیم سپاهان نزدیک‌تر کنیم.

وی راجع به حاشیه‌های مربوط به اعلام رأی جدید کمیته استیناف درباره بازگشت امتیاز سپاهان و پرسپولیس در لیگ برتر، تصریح کرد: مشخص بود که وقتی رأی تیم ما خیلی سریع و ۴۸ ساعته صادر می‌شود، قطعاً قرار است اتفاقاتی بیفتد. من فکر می‌کنم رأیی هم که دادند، مشخص شد کارگردانی خیلی خوبی صورت گرفته است که اول استیناف رأی بدهد و بعد کمیته انضباطی اعلام رأی کند (اشاره به اعلام رأی باشگاه استقلال). این کار با برنامه‌ریزی بود. ما دیگر نباید به این موضوع فکر کنیم و تمام تمرکز و تلاش‌مان را برای نیم‌فصلی خوب بگذاریم و فرصت نقل‌وانتقالات را به راحتی از دست ندهیم.

معاون باشگاه پرسپولیس در مورد مجوز باشگاه استقلال برای بودجه ۳۶۵ میلیاردی و شکایت احتمالی باشگاه پرسپولیس از این موضوع، گفت: درباره این مورد باید با بخش حقوقی باشگاه صحبت کنید. همین الان شش نفر از تیم سپاهان محروم شدند. چطور این بازیکنان در ۱۲، ۱۳ بازی به میدان رفتند؟ بعد به یکباره قانون می‌گذاریم که نمی‌توانند بازی کنند! اگر نمی‌توانند بازی کنند که از اول نمی‌توانستند بازی کنند. چطوری الان این قانون اجرا می‌شود؟ وقتی خودشان رأی می‌دهند و نگاه نمی‌کنند، الان در حال توجیه آن هستند. حرف هم بزنیم جریمه می‌شویم.

وی با اشاره به صحبت‌های درویش بعد از صدور رأی کمیته استیناف، تصریح کرد: این هجمه روی باشگاه می‌آید. ما قانون را رعایت کردیم و بازیکنی که می‌توانستیم با قیمت بالاتر از سقف قرارداد بگیریم را نگرفتیم! شما ترکیب تیم‌ها را نگاه کنید. مشخص است کدام تیم سقف را رعایت نکرده است، اما آقایان اصرار دارند اتفاقات دیگری افتاده است. به نظرم باشگاه باید روی نقل‌و‌انتقالات تمرکز کند که بتواند نقاط ضعفش را پوشش بدهد.

بادامکی در پاسخ به این پرسش که آیا از این پس قانون سقف قرارداد توسط تیم‌ها اجرا می‌شود، اظهار داشت: اصلاً با چنین آرایی دیگر چنین چیزی ملاک نیست!

وی راجع به اینکه در آستانه نیم‌فصل اردوی داخلی یا خارجی در دستور کار پرسپولیس قرار دارد، گفت: آقایحیی از ما اردویی خواسته است که در حال تلاش برای برگزاری آن هستیم.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در مورد لیست نقل‌وانتقالاتی این باشگاه برای پنجره نیم‌فصل، خاطر نشان کرد: هنوز لیستی برای نقل‌وانتقالات نداده‌اند.

بادامکی در پاسخ به این پرسش که آیا شرکت میهن هم به لیست حامیان مالی پرسپولیس اضافه شده است، گفت: اطلاعی ندارم و اسپانسرهای‌مان فعلاً ایرانسل و طبیعت هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.