تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1402 - 18:00
کد خبر : 6793

ثبت هشتمین باخت منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس

ثبت هشتمین باخت منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس
شیاطین سرخ از سفر خود به لندن در هجدهمین هفته لیگ برتر انگلیس دست خالی به خانه برگشتند.

به گزارش پایگاه خبری سه امتیاز، دیدارهای روز دوم از هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس، عصر امروز (شنبه) با برگزاری یک مسابقه از ساعت ۱۶ به وقت تهران میان تیم‌های منچستریونایتد و وستهام آغاز شد که این بازی را میزبان لندنی با نتیجه ۲ بر صفر به سود خود به پایان رساند.

جارود بوون در دقیقه ۷۲ و محمد کودوس در دقیقه ۷۸ گل‌‌های تیم تحت هدایت دیوید مویس را در این بازی به ثمر رساندند تا باعث ثبت چهارمین بازی بدون برد متوالی شیاطین سرخ شوند.

آخرین پیروزی منچستریونایتد روز ۱۵ آذر برابر چلسی رقم خورده بود از آن زمان، شاگردان اریک تن‌هاخ در تمامی رقابت‌ها متحمل دو شکست شده‌اند و دیگر بازی‌شان با تساوی همراه بود.

نتیجه این بازی که هشتمین باخت فصل من‌یونایتد در لیگ جزیره را رقم زد، این تیم را ۲۸ امتیازی نگه داشت و سبب سقوط یک پله‌ای آن به رده هشتم جدول شد. وستهام اما با کسب نهمین پیروزی خود ۳۰ امتیازی شد و به رده ششم جدول صعود کرد.

امشب ۵ بازی دیگر در هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

تاتنهام – اورتون ۱۸:۳۰
ناتینگهام فارست – بورنموث ۱۸:۳۰
فولام – برنلی ۱۸:۳۰
لوتون تاون – نیوکاسل ۱۸:۳۰
لیورپول – آرسنال ۲۱:۰۰

بازی منچسترسیتی و برنتفورد (تیم سامان قدوس) هم جزو بازی‌های امروز بود که به دلیل حضور سیتی در جام جهانی باشگاه‌ها، این بازی به زمان دیگری موکول شده است.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، آرسنال با ۳۹ امتیاز از ۱۷ بازی، استون‌ویلا با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر از ۱۸ بازی و لیورپول با ۳۸ امتیاز از ۱۷ بازی، در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.