تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 مهر 1402 - 21:44
کد خبر : 6674

عطایی استعفا داد

عطایی استعفا داد
بهروز عطایی پس از دیدار ایران مقابل جمهوری چک از سرمربیگری تیم ملی والیبال کشورمان استعفا داد.

به گزارش پایگاه خبری سه امتیاز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، عصر امروز بهروز عطایی پس از شکست تیم ملی والیبال ایران مقابل جمهوری چک، استعفای خود را تحویل رئیس فدراسیون والیبال کرد.

این سرمربی تیم ملی والیبال ایران از تابستان سال ۱۴۰۰ کار خود را با قهرمانی در مسابقات مردان آسیا آغاز کرد و در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ تیم ایران با هدایت وی به مرحله نهایی صعود کرد.

تیم ملی والیبال ایران در ادامه حضور وی بر روی نیمکت، در رقابت‌های قهرمانی جهان سیزدهم شد، در لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ به عنوان دوازدهم رسید و در مسابقات قهرمانی مردان آسیا به میزبانی ارومیه به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

تیم ملی والیبال ایران با هدایت عطایی در بازی‌های آسیایی هانگژو به مدال طلا و مقام قهرمانی رسید و سپس راهی برزیل شد تا در رقابت‌های گروه نخست انتخابی المپیک پاریس شرکت کند.

بر این اساس با توجه به حضور تیم ملی والیبال کشورمان در رقابت های انتخابی المپیک در برزیل و سه دیدار باقی مانده با تیم‌های ایتالیا، برزیل و کوبا، علیرضا طلوع کیان به عنوان سرمربی هدایت تیم ایران را تا پایان این مسابقات برعهده خواهد گرفت.

تیم ملی والیبال ایران ساعت ۲۰ روز جمعه ۱۴ مهرماه در پنجمین مسابقه خود به مصاف ایتالیا می‌رود که در حال حاضر صدرنشین مسابقات گروه نخست انتخابی المپیک است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.