تاریخ انتشار : یکشنبه 9 مهر 1402 - 5:25
کد خبر : 6647

وداع تلخ فوتبال امید ایران با بازیهای آسیایی

وداع تلخ فوتبال امید ایران با بازیهای آسیایی
تیم فوتبال امید ایران در حالی از بازیهای آسیایی هانگژو حذف شد که هنگ کنگ رقیبش در مرحله گروهی امتیازی کسب نکرده بود.

تیم فوتبال امید ایران در چارچوب مرحله یک چهارم بازی‌های آسیایی هانگژو چین از ساعت ۱۵ امروز (یکشنبه) مقابل هنگ‌کنگ قرار گرفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. پون در دقیقه ۴۷ تک گل بازی را به ثمر رساند تا بدین ترتیب تیم امید در حالی که با قرعه مناسبی روبه‌رو بود، حذف شود.

شاگردان رضا عنایتی چندی پیش در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا نیز حذف شده و فرصت صعود به المپیک ۲۰۲۴ پاریس را از دست داده بودند.

هنگ‌کنگ در گروه C مسابقات تنها با ازبکستان همگروه بود و برای حفظ انسجام مسابقات دو مرتبه به جنگ رقیب خود رفت که در هر دو دیدار شکست خورد. این تیم بدون امتیاز صعود کرده بود.
گروه بندی هنک کنگ در مسابقات آسیایی

گروه بندی هنک کنگ در مسابقات آسیایی

این بازی در حالی برگزار می‌شود که کادر فنی تیم فوتبال امید و سرپرست کاروان اعزامی ایران به مسابقات آسیایی، بابت خروج سه بازیکن پرسپولیس از اردوی این تیم گلایه‌مند بودند.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک سرپرست کاروان اعزامی ایران به مسابقات آسیایی، در ورزشگاه حضور داشتند و از نزدیک تماشاگر مسابقه بودند.

تیم فوتبال امید ایران , رضا عنایتی , تیم فوتبال امید ایران , رضا عنایتی , تیم فوتبال امید ایران , رضا عنایتی , تیم فوتبال امید ایران , رضا عنایتی ,

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.