تاریخ انتشار : دوشنبه 3 مهر 1402 - 11:23
کد خبر : 6509

طعنه همزمان مورینیو به ورزشگاه تورینو و رم

طعنه همزمان مورینیو به ورزشگاه تورینو و رم
سرمربی تیم فوتبال آ اس رم نسبت به کیفیت چمن ورزشگاه تورینو و رم انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری سه امتیاز و  به نقل از DAZN، رم در هفته پنجم سری A برابر تورینو به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک دست نیافت.

ژوزه مورینیو در نشست خبری بعد از بازی گفت: روی یک توپ مرده دروازه ما باز شد. بازی‌کردن برابر تیمی که با بازیکنان زیاد دفاع می‌کند و توان بدنی بالایی دارد بسیار سخت است. به نظرم بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و فرصت‌های خوبی را روی دروازه حریف خلق کردیم.

مورینیو به انتقاد از ورزشگاه خانگی تورینو پرداخت و گفت: بازی‌کردن در چنین ورزشگاهی به خاطر کیفیت بد زمین آسان نیست. ورزشگاه المپیکو در مقایسه با ورزشگاه تورینو یک ورزشگاه لوکس است. قول می‌دهم که دیگر به ورزشگاه المپیکو توهین نکنم.

سرمربی پرتغالی رم در ادامه صحبت‌هایش گفت: خوردن گل در دقایق پایانی بسیار سخت است. با وجود احترام به تیم حریف باید بگویم که ما دو امتیاز از دست دادیم و شایسته پیروزی بودیم. از تساوی ناراحتم و احساس ناکامی می‌کنم. با این حال از عملکرد بازیکنانم راضی‌ام؛ چرا که نهایت تلاش‌شان را به کار گرفتند. وضعیت ما در جدول رده‌بندی خوب نیست اما فعلا ابتدای لیگ است و می‌توانیم در بازی‌های بعدی خود را بالا کشیم.

رم با تساوی در این بازی پنج امتیازی شد و در رده سیزدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت. اینتر با ۱۵ امتیاز صدرنشین فصل جاری سری A  است

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.